*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 http://www.slide.com/r/EZLPr6We4T_A4br60DoYGvQu4daGF5JS
to jenter og ett gull i magen Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 har sett den før- helt tragisk:(
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 historien om ei lita mishandla jente, er ikke noen bilder av ho som mishandla, bare en bildeserie, fikk ehlt vondt :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå