Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 i snart to uker - irriterende klöe i halsen og hoster /bjeffer hver kveld og ved legge tid (sover godt hele natten da) Men irriterende den klöen og hosten......... Var neseforkjölet de förste dagene , men ikke nå lenger. Og hoster "slimballer" er dette vanlig ? Äkke så ofte syke jeg da ........ (
klg,2 boys now:) Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 har det sånn jeg å jævlig irriertrde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå