Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 gosj,jeg ler jeg.har jo leta etter lesestoff om ting jeg muligens har.hehe.der sto det at flest menn fikk det ;o) Hva i huleste liksom.har jeg blitt lurt i 36 år jeg da?? Hahaha,joa... ;o))) Tro om legen min har en forklaring?hahaha =) (snakka med en lege i dag.aa ingen av proevene var farlig hoeye/lave)
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Hehehe er du manndig vennen??? :0) Godt at ingen av prøvene er farlig høye, men det skal nok bli godt for deg å få snakka skikkelig med legen din å få vite alt. Klemmer i massevis!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Kan jo hende at du er litt Esben Esther wannabe.....=0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Jammen har du vært god til å lure oss trill rundt om det er tilfelle;-)) Men godt at ingen av prøvene var farlig høye da! Lykke til, kanskje legen får et forklaringsproblem;-))
Karomamma Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Ho ho, er det du som er Dr. Yppert kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå