1stor1liten =) Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 blir barna deres fort syke av det? (forkjølte o.l) ovnen på snuppa sitt rom har løsnet fra veggen etter den har har blitt stått/klatret på så jeg har ikke fått hatt på varme på rommet. har tatt på en genser utpå pyjamasen og sokker, extra teppe oppå dyna.
Silja FullFres McQueen Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Kalde soverom er bedre enn varme soverom.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Så lenge de ikke sparker av seg dyna, er kalde rom best. Vi har vinduet åpent hele året - og hverken vi eller smurf blir syke av det.
☆Anonymia☆ Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 jeg signerer den kalde rom er bedre enn varme soverom.. mini her har kun sovet på "kaldt" soverom,dvs med vinduet ¨på gløtt..han har ikke vert syk i det hele tatt,sovet hele natten har han også gjort siden han var bitteliten..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Vi har alltid hatt forholdsvis kaldt rom (ikke når hun var baby da, men det var hun på våren/sommern) og det har gått helt fint - nå er hun 2,5 og har vært forkjøla 2-3 ganger. Eneste gangene hun har vært syk også, forøvrig. Men vet ikke hvordan de vil reagere dersom det plutselig er kaldt når det ikke har pleid å være det...
fleXibel Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Vesla får ikke sove hun hvis det er for varmt.. Vi har på litt varme nå da, i å med vi bor i et gammelt trekkfullt hus
1stor1liten =) Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2007 nå er ikke snuppa vant med kaldt rom , så vet ikke om det gjør noe forskjell. har alltid hatt på litt varme, eldre hus og trekker som gamle hus gjør. gjorde et tappert forsøk på å skru inn ovnen selv men det var noe styr med de skruene (noe skulle inn i veggen først) så jeg gidde opp.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg blir forkjøla med en gang jeg! Må ha det VARMT på soverommet. Snulla blir ikke forkjøla av sånt, men jeg tror kanskje vesla blir det. Var nemligen natt her at verandadøra ikke var lukket godt nok og både hun og jeg var forkjøla da vi våkna. Det har forresten ikke noe å si om jeg har på meg masse klær og både teppe og dyne...blir forkjøla av å puste inn kald luft mens jeg sover, og kan ikke akkurat dekke til munnen og nesa.
Honningmelon Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 Begge mine sover på litt kjølige soverom. Er ikke bra med for varmt i allefall. Da blir jeg lett forkjølet.
Hjertefamilien Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 Barna har alltid hatt vindu åpent de... Og de er sjeldent forkjølet :-)
1stor1liten =) Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 31. oktober 2007 var det jeg tenkte på som du sier Riga + snulla & vesla. Får heller ta henne inn til oss om det skulle bli for kaldt. sambo har jobbet mye kveld og ikke fått hengt den opp,men får ta det i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå