Gå til innhold

CB-test

PROVOSERT!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at alle cb-tester blir positive etter de 10 min., som er fristen for å lese av (står på pakken at du må lese av etter to minutter, men før det har gått 10 min. Alle endringer som skjer etter de 10 min kan en ikke stole på, står det også?)

Jeg har nå ventet på TR (får til veldig faste tider vanligvis) siden fredag, men tester bare negativt og negativt. I dag tidlig tok jeg min første morgentest, og den var neg i de 10 min som gjaldt, men da jeg kom hjem i ettermiddag var den positiv.......

Det står jo ikke at en skal lese av så sent, men lurte bare på om alle ble positive etter en stund........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jegh opplevde det samme med QuickRespons, at den var negativ først men så positiv når jeg tilfeldigvis så på den på vei i søplla. så tok jeg en test til samme dag, svak strek, og dagen etter en CB digital som var positiv, og for sikkerhetssyld en QR til som også var positiv. Lykke til!

Skrevet

Jeg opplevde det samme. Fikk en syltynn blåstrek da jeg tilfeldigvis så på testen etter mange timer, var negativ de første 10 min. Hadde ingen graviditetsymptomer, og nå er TR kommet for noen dager siden..Dette skjedde to ganger med endel dagers mellomrom. Den første testen tok jeg 6 dager før IKM og den andre 4 dager etter IKM, innimellom hadde jeg noen helt negative som aldri viste positivt. Alle var testet med morgenurin.Testet kun med CB. Så tror nok at de kan vise falsk positiv etter mange timer..Krysser fingrene for at du er gravid, bare se på "ønsker nr to"!!

Føler meg som en skikkelig gledesdreper her:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...