Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 og hvor mange pannekaker spiser dere? her har jeg smør og sukker på, og spiser to stykker :-) drikker også en hel liter melk da... men ;-)
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Til middag, har vi kjøttdeig med tomatsaus inni. Om det er til kvelds eller kos tar jeg smør og sukker i. Legger en klatt blåbærsyltetøy på tallerken og dypper det litt i det også. Nam. Med fyll : 1 pannekake Med sukker : 2 pannekaker
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har enten bacon, eller syltetøy på. Lager grove pannekaker (vanlig oppskrift, men har i havregryn, eller 50/50 med hvetemel, og havremel) så de metter godt, og lenge. Men klarer alikevel å spise 2 av dem...hehe...
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Smør, gulost og jordbærsyltetøy (på samme pannekaka) Spiser vanligvis to stykker.
Håperpåønskebaby Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 jordbærsyltetøy (i nøden bringebær). Har det som regel som en slags middag, så blir nok en 3-4 stk... Lager med bacon til mannen da..
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Pannekaker er med syltetøy eller sukker og bacon. Hvis de er lagd på fint mel så spiser jeg i allefall 5 stk. Har begynt å lage med mer grovt mel nå og da er jeg vel nede i en 4 stk, tror jeg.
Galskapens overhode Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 jeg kan ikke fordra pannekaker hvis jeg ikke får blåbærsyltetøy, bacon og sukker på.. ALT må på samtidig.. Da spiser jeg nok kun 2..
2SmåTroll Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 blåbær syltetøy, og det varierer hvor mange jeg spiser.
*lima78* Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 brunost og honning er godt! Men skikkelig gode pannekaker er i grunnen best med bare smør og sukker syns jeg...nammm...
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 *kremt* jeg har sirup på mine pannekaker, ellers er vaniljeis og blåbærsyltetøy kjempegodt. Sukker og syltetøy er også godt da
Smellt P. Tjukka Skrevet 31. oktober 2007 #11 Skrevet 31. oktober 2007 Har hatt pannekaker i dag ! Har blåbær og sukker på ;-) Og suppe ved siden av ! Spiser alt fra 1-3 stk !
mamma til 2 små:=) Skrevet 31. oktober 2007 #12 Skrevet 31. oktober 2007 hehe hold dere fast for jeg spiser ikke pannekaker uten majones:=) Spiser somregel 3
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 31. oktober 2007 #13 Skrevet 31. oktober 2007 Har vanligvis sirup på pannekakene jeg, men hvis jeg ikke har det bruker jeg sukker eller jordbærsyltetøy.. Spiser mellom 3 og 5 stk, kommer an på om jeg har brukt vanlig hvetemel eller Fibra-mel.. Drikker også melk til, synes ikke det er noe godt å drikke noe annet når jeg spiser pannekaker, men mannen min drikker cola til (grøss)..
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 31. oktober 2007 #14 Skrevet 31. oktober 2007 Syltetøy (bjørnebær eller bringebær) og sukker. Gjerne is om det er til mellommåltid. Har gjerne litt kardemomme i røren eller kakao slik at det blir sjokoladepannkaker (og da må man ha is til). Spiser nok 4-5 stk litt avhengig av hva jeg har på og hvor tykke de er. Min datter elsker dem med kanel!
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 31. oktober 2007 #15 Skrevet 31. oktober 2007 I alle dager!! Er det INGEN av dere som spiser pannekaker på normal måte???Ha ha ha... Majones? Syltetøy, bacon og sukker samtidig? Kjøttsaus? Smør? Hjelpes.. De er jo stekt i smør! Nei, jenter...-skjønner jeg er utrolig kjedlig. Først suppe (tomat eller blomkål) Og så pannekaker med ENTEN blåbærsyltetøy eller sukker. De må være tynne og myke. Rulles sammen og spises med kniv og gaffel. Barna får to halve og spiser med hendene. Tror jeg får i meg tre stk.
moir4. Skrevet 31. oktober 2007 #16 Skrevet 31. oktober 2007 Har bacon og sukker på mine pannekaker..Spiser 2-3 stk.Og må alltid ha tomatsuppe til:-)
camosilla Skrevet 31. oktober 2007 #17 Skrevet 31. oktober 2007 Blåbærsyltetøy!!!!!! eller sukker eller både bacon og sukker. Spiser sikkert ti stk for det er så godt at jeg klarer ikke stoppe før det er tomt:)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 31. oktober 2007 #18 Skrevet 31. oktober 2007 Synes dette var en litt dum tråd..for nå fikk jeg så UTROLIG lyst på pannekaker at jeg tror nesten ikke jeg får sove hvis jeg ikke får noen! Namnamnam varme med sukker og blåbær, og kalde med smør og sukker. Og maaange pannekaker, maaange :-D
Serial mom Skrevet 1. november 2007 #19 Skrevet 1. november 2007 Jeg er i sjokk! Ingen her som spiser pannekaker med NUTELLA på????? Det er jo DET som gjør at pannekaker blir så digg! Får forresten ikke nutella i norge lengre(finner ihvertfall ikke),men dem har i Sverige og Danmark da. Ellers er det godt med syltetøy eller sukker på pannekakene.(mannen min har sukker og sitronsaft sammen,det er også godt) Vi lager litt sunnere pannekaker her,med en haug av egg(8 pr. røre) og grovt mel. De bli ganske tykke og mektige,så 3 stykker er som regel min limit! Kjipt er at jeg ikke tåler melk så godt,så pannekaker er ikke på menyen hver uke....-(
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. november 2007 #20 Skrevet 1. november 2007 Middag: stekt med bacon på Dessert: syltetøy, rømme, sukker og smør eller sirup. Til midag varme pannekaker, til dessert gjerne litt avkjølte. Spiser til jeg blir mett, 3-4 stk alt etter dagen..
Brummeline3barnsmor Skrevet 1. november 2007 #21 Skrevet 1. november 2007 blåbær, jordbær eller nugatti...spiser vel ca 4 stk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå