Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en graviditetstest strimmel fra billig tester. På bruksanvisningen var det bilde av en kontrollstrek og en "gravidstrek" tett ved siden av hverandre. Jeg klarte å få en halv (fra bunnen og oppover) blå strek litt lenger bort til venstre for kontrollstreken ( som var tydelig rød). Hva betyr dette? Kan jeg være gravid? Eller blir jeg bare litt lurt her? Håper jo selvsagt at det kan være en positiv test...får vel dra på apoteket og kjøpe en ny test fra CB.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det høres ut som du kanskje er gravid, men kjøp en ny, så er du sikker på at den ikke tuller med deg.....

lykke til..

masssssssse BABY støv til deg........

Skrevet

takk, takk...håper jo på det beste ;)

Skrevet

Jeg har også tatt en strimmel derfra. Fikk 2 streker litt for langt fra hverandre. Er den streken din der strimmelen blir litt tjukkere liksom fra siden? For da er det ikke en strek, det er bare det at det er litt annet materiale der på testen liksom. Hvis du skjønner???

Skrevet

Nå ble jeg litt usikker...kastet testen for én time siden. Det var akkurat som det var et lite søkk på hver siden av den blå lille streken....var nok ganske rett etter den opphøyningen...

Skrevet

Okei, da ville jeg ikke hatt forhåpninger, men jeg håper jeg tar feil.. Lykke til!

Skrevet

Hei!

jeg trodde det samme da jeg prøvde de testene. Ble veldig i tvil med det samme, men forstod til slutt at det ikke er den streken man skal forholde seg til..såå..du er nok ikke gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...