Gå til innhold

Blah, imorgen er siste dage med 100% sykemelding:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg gruer meg til å skulle tilbake på jobb. Har vært sykemeldt i 8 uker og sjefen har ikke ringt å spurt om helsen en eneste gang. Så mye er man savnet:-(

Koser meg masse hjemme og har mange prosjekter på gang. Også deilig å kunne kose meg med sønnen min og ikke må sende ham i barnehage hver dag.

Må tilbake på jobbe 3 dage i uken hvorav den ene er lørdag og den annen torsdag kveld:-(

Stor nedtelling til jeg går i permisjon om 4 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda! Hva er du sykemeldt for da? Høres ikke ut som noen koselig arbeidsplass....

Skrevet

Har hatt ekstrem kvalme som sluttet rundt uke 14. I tillegg har jeg ventet på at jobben tilrettelegger for meg da jobben min har mange tunge løft daglig (700-800 kg om dagen uten hjelpemidler).

Og nei er ingen koselig arbeidsplass. Slutter når permisjonen går ut. Håper bare jeg finner ny jobb fort.

Skrevet

Slike følelser har jeg også ang jobb. har vært sykmeldt i 9 uker og er videre sykmeldt i 3. Men sjefen har ikke spurt om hvordan jeg har det, har ringt en gang og kjeftet fordi jeg ikke har svart på mail fra henne. Hvem sjekker jobbmail når man er hjemme??????? Dustedame :) Nå føler jeg ikke for å begynne igjen, men savner kollegaer og miljøet ellers. :)

Lykke til på arbeid!

Skrevet

Nesten så man kan håpe på å bli plaget med noe nytt når det er på den måten. Du får kjenne godt etter;) Lykke til i jakten på en trivelig arbeidsplass!!

Skrevet

Så trist å ha et dårlig forhold til jobben. Har vært sykemeldt i 7 uker, og nå i ytterlige 3 uker, grunnet ekstrem kvalme og svimmelhet. Sjefen min har ringt hver uke for å høre hvordan det går med meg. Gleder meg til jeg er i bedre form og kan komme tilbake i jobb!!

Skrevet

Huff, kjenenr meg igjen fra min tidligere jobb, selv om jeg ikke var gravid da jeg ble sykemeldt derfra. kan du ikke fake ett eller anet da? Er langt ifra for dette, men det er ikke bra å være på en jobb man ikke trives på! Møt opp på jobnoen dager og sats på at de ikke har tilrettelagt godt nok for deg.....

Lykke til med jobb/ sykemelding, permisjon og ny jobb når den tid kommer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...