Gå til innhold

ååååhhhhh..!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt trist nå.. en av mine beste venninner fortalte i forrige uke at hun var gravid. Ble selvfølgelig glad på hennes vegne, men kjente samtidig at jeg ble litt misunnelig. Det føltes veldig urettferdig. Her har jeg prøvd i et halvt år å bli gravid, og lengter etter en liten baby. Hun har ikke hatt noen ønsker om å bli gravid, har festet endel og både røyker og drikker fortsatt selv om hun nå er flere mnd på vei. Og nå fikk jeg nettopp telefon fra en annen venninne som akkurat har funnet ut at hun er gravid! Det er så vanskelig å være glad på andres vegne når man sliter med å bli gravid selv. Så kommer selvfølgelig spørsmålet: skal ikke du også bli gravid snart? tenk så morsomt å få barn omtrent samtidig, trille vogn sammen osv osv.. hva svarer man da? Synes det er vanskelig å fortelle at vi prøver, men ikke har fått det til enda.

Ble mye syting her, men måtte bare få det ut...

*trist*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker hu enda, enda hu er fler mnd uti svangerskapet? sorry meg, men hvor tjukk i hue er hu egentlig? no offence.. Eller, jo, offence - det er jo ikke akkurat helt rett!

Men kjære deg, det er lov å "syte" :)

Det må jo alle gjøre en gang i blandt! Skjønner godt hva du mener med det du sier. Man er jo selvfølgelig glad på andres vegne, men allikevel håper man så inderlig det er sin egen tur snart!

Jeg har heller ikke sagt til noen at vi prøver. holde det hemmelig til det er noe å fortelle om :) jeg bare sier: "jada, det blir jo en gang, men ikke akkurat nå :)"

Hugs.

Skrevet

skjønner godt hva du mener! tenker ofte på dette....

nå er poden min 2,5år og folk spør om når vi skal ha nestemann.... mamma maser om flere barnebarn og de rundt meg maser om når poden skal få bli storebror....

vi har nå prøvd i 8mnd....

ikke så veldig morsomt å høre om alle de som klarer det, selv om det selvfølgelig er supert for dem... blir skikkelig trist for dette av og til...

Skrevet

ja, hun gjør visst det. Har sluttet å "feste" men tar seg gjerne et glass vin eller to i helgene. Personlig er jeg imot alt som heter alkohol under graviditet, og kommer aldri til å røre så mye som en lettøl engang når jeg en gang får en liten spire i magen.

Jeg sier også: joda, det blir nok en gang.. Mens jeg selvfølgelig håper at det skjer så fort som mulig.

Jaja, man får bare prøve videre, og krysse fingrene for at det blir vår tur snart.

Skrevet

Det der er ikke å syte, men å få ut hvordan du føler det.

Vi må jo få lov til å si i fra når vi er lei oss og hva vi føler her inne, er jo ikke lett å være prøver når det dukker opp gravide venninner i øst og vest.

Men har så utorlig lite til oversfor folk som forsetter festingen i svangerskapet. Personlig så ser jeg ingen forskjeld på å drikke undersvangerskapet og å gi barnet alkohol i tåteflaske når det blir født, for så å ta det med inn i et røykfult rom.

Skrevet

Takk for svar :) Det er godt å ha en plass å få ut følelser og frustrasjon, og få støtte fra andre i samme situasjon.

Er helt enig i det der med tåteflaska!!!

Skrevet

Uff.. Skjønner deg kjempe godt jeg! Har selv 10 venninner av meg mellom april 06 til juni 08 som enten har fått eller venter unge.. Og alle spør: Skal ikke dere snart ha da... Og de veit vi har prøvd i 19mnd..

Så jeg skjønner deg jeg.. Er ikke bare bare til tider...

Men vår tid kommer nok:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...