heisand? Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 er det sånn at den skal være hard? hvorfor? har lagt dyne og ullteppe under så han får det bløtt og godt. eller blir det helt feil?
Smellt P. Tjukka Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Den skal være fast slik at babyen ikke synker ned i den !
heisand? Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2007 hvorfor skal ikke ungen syke ned i den? går det greit at han sover oppå en dyne?
Synnøve_Solbakken Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 http://www.lub.no/oslo/lub.nsf/id/39AE5368A39455F1C125719C003DCC5F?OpenDocument
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå