Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Noen som har den, og kan fortelle meg hvilke sanger som er på denne? Finner ikke liste noen steds på nett... Eller er det noen som vet på hvilken plate jeg kan finne denne sangen: Du store min som tiden flyr Nå er det tid for eventyr Med Mummi, Sniff og alle vennnene Ja, dette blir nok spennende Her kommer Mummi, Her kommer Mummi Nå er hun her på ny igjen Vår Mummitroll er alles venn Med hale kort og med nese stor Det beste Troll som finn's på jord Ja, det er Mummi, ja det er Mummi Ja, det er Mummi, ja det er Mummi papapapapapapapa mamamamamamama papapapamamamampa
*ale* Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Har den mummisangen på "Tidenes beste barneplate..." Husker ikke i farta om det er plate 1 eller 2.
tre små... Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 fins på casper's barnefavoritter iallefall;)
tre små... Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 jenta mi er iallefall veldig glad i den cd'en.... mange bra.. kan se hvilke sanger som er på her.. http://www.platekompaniet.no/cdproduct.asp?id=5292942
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå