Gå til innhold

Boka om Jan Werner Danielsen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jan Werner lot aldri noe vite hans seksuelle legning. Dette har vi diskutert her i heimen, å funnet ut at hele Norges land ville støttet han hvis han hadde stått frem som homofil ( noe vi har trodd han var).

Nå har hans far skrevet en bok om han, å fortalt at han var bifil. Ikke "noe nytt" det, at han likte gutter, men må si at jeg trodde han var homofil, ikke bifil.

Uansett..... Ikke vet jeg om han hadde gitt hans far lov til å "komme ut av skapet" for han hvis det skjedde han noe, men jeg synes det er litt trist at det NÅ skal komme frem det han har villet holde skjult for alle oss andre. Mener han kunne få ha den saken for seg selv siden det tydeligvis var det han ville da han var i livet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo mulig foreldrene er dritt lei av at alle skal lure og spørre hva han er, så derfor valgte de å si det for da får de kanskje fred.

Skrevet

Han sto kanskje ikke åpent frem i media med sin legning.... men sånn i "kretser" rundt han i litt mer private former, så var det ingen hemmelighet at han hadde guttekjæreste i alle fall.......

Skrevet

Syns på en måte boka høres litt usmakelig ut jeg. Hvorfro vil foreldre utlever barna sine etter at de er døde?

Ja, nå har jeg ikke lest den da, så jeg får være åpen for at det er en bok til heder og ære, men sånn som er klistret opp og ut på nettavisene i dag synes jeg var litt på kanten..... Og det er ikke fordi jeg har noe i mot homofile/bifile om noen skulle lese det nå :)!

Skrevet

Tipper de vil gjøre det for å prøve å hjelpe alle oss andre til å se hvem han egentlig var og hvor feil vi tok av han. De er nok slitne og lei av alle ryktene og vil vel heller ha sannheten fre, slik at de kan få litt ro.

Skrevet

Enig med deg! Syns det er trist at faren utleverer ham på denne måten..

Skrevet

Nå er det mye media som hausser dette opp! Og skjønner at foreldrene gjerne vil forsvare sønnen sin. Jeg tror ikke de mener dette som utlevering, men som et forsvar. Som de fleste andre foreldre var de sikkert veldig glade i sønnen sin, ønsket ham det beste og ble sikkert fortvilt over enkelte presseoppslag. Hadde jeg blitt, hvertfall!

Skrevet

Jeg synes det er litt ubehagelig at foreldrene vil väre med på å lage en slik bok - nå har jeg heller ikke lest den , men det media slår opp om boken vireker dette som det er ting av höyst personlig karakter for avdöde.

Jeg kan på en måte skjönne at foreldrene ville fortelle om hans legning efter all spekulasjon og rykter rundt det mens han levde samt og efter hans död. Men mannen ville ikke utlevere dette til media mens han levde og da er det jo litt rart at foreldrene gjör det efter hans död.

Men som sagt har ikke lest boken og heller ikke hva som gjör foreldrene godt å få fortalt i sorgprosessen !

-Uansett en flott sanger og mann det var han !

Skrevet

Jeg tenker det samme som deg Superglad !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...