Gå til innhold

Hva syns dere egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes svart--blå vogner er fine men jeg hadde liksom svart vogn til datter mi...en veldig fin simo kombi vogn etter tantebarnet mitt.

Jeg ville valgt rød simo vogn med en gang jeg :=)hadde jeg ventet en jente:=) hehe.. men det er jo en liten gutt!

Men rød er jo fint til begge da men....

Kan jo bli litt fint med lyse og mørkeblå pose og noen blå leker som er festet til vogna!!

Men jeg klarer som vanlig ikke bestemme meg jeg:=)

Har tenkt på emmaljunga også men jeg vil ikke ha nettkurv..Har hørt mye dritt om det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til førstemann (gut) kjøpte vi mørk blå brukt bagvogn som vi brukte vinteren gjennom (fødd i sept.). Og så kjøpte vi raud sportsvogn då vi kom til våren. Synest det var skikkelig deilig å skifte ut den mørke vogna med noko litt meir "sprelsk" då det gjekk mot vår. Hadde/har svart vognpose.

Skal bruke dei same vognene denne gongen, ventar jente no.

Skrevet

Tenkte også på rød vogn,men problemet med en del av dem er at de fort blir stygge i fargen(blasse og solbleka),og da er dem ikke så pene lengre... Men de er freshe,så kikker alltid litt ekstra etter dem som har rød vogn,jeg:-)

Ville ikke ha sort eller mørk blå,så kjøpte ei jungel/kakigrønn fra emmaljunga,synes den var kjempefin,og den passer til begge kjønn. Jeg får jente,forresten. (fargen lyver veldig på bildene på hjemmesida til emmaljunga,så den må sees i virkeligheta)

Skrevet

Hmm...ville ikke selv valgt rød vogn til gutten vår, synes det er typisk jentefarge :) Vi kjøpte en lyseblå/mørkeblå hercules vogn fra emmaljunga, men kommer til å selge den, og kjøpe en annen til trulta i magen.

Tror vi går for en sort/grå teutoniavogn denne gangen :)

Skrevet

Jeg synes alt utenom rosa (og kanskje lyseblå) går til både jenter og gutter.

Vi tror vi venter ei jente, og har kjøpt Emmaljunga vogn i sort og knæsj blått :-) Den er kjempefin!

Skrevet

Ja emmaljunga vogn er kjempe fine:=)

Jeg har den i rosa og sort til jenta mi! Men kombi utgaven har nettkurv under og jeg handler en del selv så litt stress om melk og brus blir for tungt for nettet.

Ei vennina har kombivogna i lyse og mørkeblå---den er dritfin men litt stiv+det med nettkurv

Ellers hadde jeg bestemt meg for den jeg for dem er knallfine

Simo blir litt kjedelig i forhold:=)

Teotonia er stilige men litt vel trange syns jeg.....ser for meg at gutten min blir en gogutt som trenger større plass hehe

Prøvde å legge en dunpose nedi men det var jo helt umulig...så ikke ut som det skulle bli plass til en baby oppi posen

Skrevet

Jeg har metall-kurv på min emmaljunga jeg :) Må jo ha det ;) Jeg har edge duo i fargen moonlight. dvs mørk blå og grå, og synes den er kjempefin. Hadde egentlig bestemt meg for svart, men de hadde ikke inne, så da ble det denne :)

Mener understellet på min heter classic chrome. :)

Skrevet

Du trenger ikke å ha nettkurv på Emmaljunga. Vi har valgt Classic understell med metallkurv på vår Edge duo. Dessuten finnes de i mange fine farger. Vi har valgt Jungle :-)

Skrevet

oki da så jeg har hørt det fra andre også men når jeg har spurt i butikken---olsen så sier dem at dem har ikke har

Skrevet

Hmm, merkelig.. Han som solgte vogna til oss sa at alle som kjøper emmaljunga får velge understell, tror det er 3-4 typer å velge mellom.. Hvor i landet er det du er på jakt?:)

Skrevet

forus i stavanger

Skrevet

Okei, tror de leveres med metallkurv her i Haugesund. Kjøpte min i Sverige..

Skrevet

Vi skal ha svart emaljunga vogn vi. Med grønn pose til jenta vår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...