Gå til innhold

Forbaskade unger...arrg...

PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har til nå ikke vært noe særlig fan av Halloween (her i Norge) og er d hvertfall ikke nå!

Har tidligere sagt at jeg ikke skulle gi noe til barn som gikk Halloween, men i dag hadde jeg ombestemt meg, og kjøpte inn noe fox, dumle etc, så jeg skulle ha noe å gi hvis d kom noen...Tenkte at siden vi ikke skulle være hjemme på nyttårsaften i år (d er da barna går "julebukk" her i Bergen) så kunne de få noe i dag... :)

Men da vi kom hjem kl 18 var ytterdøren skikkelig tilgriset av egg og annet svineri...grrrr...

Utrolig irriterende rett og slett...d skjer aldri når barna går nyttårsbukk, da går de pent videre til neste dør dersom noen ikke er hjemme...

Nei, er definitivt ikke noe fan av denne tradisjonen som gir ungene "lov" å gjøre jævelskap mot andre...

Dagens utblåsning!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er barn som gjør dette, men ungdom

Skrevet

Er jo ikke små barn, men 10-12 åringer kan fint finne på noe sånt tror jeg...d var noen på den alderen som gikk ut av blokken akkurat da vi kom hjem, så tipper nok d var dem...griseriet var helt ferskt..

Synd at d skal være sånn, for d ødelegger for andre...

Skrevet

Utrolig kjedelig =(

Liker ikke haloween jeg heller.. De får ikke noe på døren her hvertfall.. Mer koselig med julebukk =)

Skrevet

jeg hadde flydd i taket hadde det skjedd her, de ødelegger for mange andre ja....

Skrevet

Nettopp på grunn av dette bør foreldrene være med ungene sine...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...