Gå til innhold

Orker ikke mer :( (samme som 3.tri)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 3uker til termin og mandag kom morgenkvalmen og oppkasten IGJEN.....

 

Hva pokker liksom... Den skulle jo vært borte nå

 

Men neida, den kom på mandagså hver mat bit jeg tok i meg kastet jeg opp igjen, og jeg er såååååååååååååå kvalm at jeg vet søren ikke hvor jeg skal gjøre av meg..

 

Kasta opp som enidiot etter jeg hadde lagt meg igår og når jeg sto opp igjen idag....

 

Orker ikke gå gravid jeg når d skal være sånn... Og jeg orker ikke spy de resterendes 3-5ukene

 

 

Ble litt syting ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i klubben... er vel bare sånn det er for noen =( Har begynt å komme meg nå, men det skulle ikke vært lov å spy så mye

Skrevet

Ikke for å gi deg for store forhåpninger, men.... Med begge mine forrige har jeg begynt igjen med å spy ca 3 dager før fødsel... Og vet om et par andre som hadde det likedan... Kanskje???? Lykke til da!

Skrevet

Jeg var ikke morgenkvalm en eneste dag frem til siste uke før fødsel, de siste dagene vrengte jeg meg sikkelig og så fødte jeg :) , bare for å støtte det siste innlegget :)

Skrevet

Enig med de over her ... kan nok være et tegn på at noe er på gang ja=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...