celine`s mamma Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 klør disse? hvor kan jeg kjøpe?? takk for svar...
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 www.krabaten.no Coop OBS www.nostebarn.no www.englebarn.no Vi har hatt Janus sine til jr, og han har elsket dem. De holder vask etter vask (maskinvask er en forutsetningeher i huset) og er like myke og gode. Klør ikke på hans hud ihvertfall. Kjøpte på OBS! det er litt rimeligere enn Krabaten.
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Janus/prinseull har kjempefine pysjer, disse klør ikke..... Ellers har du jo endel pysjer som er ull utenpå og bomull inni, kjempe fine de og...... Vet du får kjøpt mye sånt på Coop Obs.....
snartmammapåny Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har kjøpt en janus pysj på babyklebutikken, og så har jeg kjøpt en del på cubus.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg kjøpte hel pysj med fot til snuppa i fjor på nostebarn.no. Er KJEMPEFORNØYD. Husker ikek hvilken str jeg kjøpte, men tok den faktisk på igjen i dag og den passer (passer nok ikke mye lenger, men den passer foreløpig) - kjøpte den da hun var 1,5 er nå 2,5år. Den er litt dyr, men jeg har ikke angret i det hele tatt. Klør ikke og snuppa elsker pysjen med "bæ" på ;o) Enkel å holde ren også ("selvrensende", trenger ikke vaskes fullt så ofte som vanlige pysjer med mindre man søler på dem).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå