Gå til innhold

Hvor mye feber fikk babisen din ved vaksine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knerten har nå fått 3 mnd vaksinen og har nå 38 i feber, er sikkert normalt det, men hvor høy feber kan vi vente at han får tro?

De sa så lite på helsestasjon i dag, de hadde dårlig tid og jeg glemte å spørre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vesla vaar fikk 38.2. Men forsvant fort, innen natten faktisk!

Skrevet

Hun fikk 38,8 etter vaksinen når hun var 3 mnd, den forsvant i løpet av natten. Etter vaksinen hun fikk da hun var 5 mnd, så fikk hun ingen feber-syns det var litt rart jeg da, siden det er samme vaksinen.

Skrevet

ville gitt paracet når han er synlig dårlig..

ellers om han hadde 39 eller mer i feber..

Skrevet

Lillebop fikk 38,5 etter 3mnd vaksinen og 39,2 etter 5mnd

jeg gav paracet begge gangene, men den første gangen var det tropevarmt ute. Tror det var den eneste skikkelig varme dagen på sensommeren i år, så hun ble så veldig svett og slapp av feberen selvom den ikke var så høy.

Skrevet

fikk 39.5 i feber om natta etter 5 mnd vaksina..

Hs våres sa vi helst skal vente tell 39, før man gjer febernedsettanes..

men man må jo bare se ann allmenntilstanden...

Skrevet

snuppa her fikk ikkje etter den føste men etter den andre..og det va jo samme vaksina...sikkert bare sånn det kan bli..

Skrevet

ingen feber ved 3 mnd, men fikk opp til 40 ved 5 mnd. Gikk i fra 38 - 39.9 i løpet av 15-20 min. Fikk det sent på kvelden. Fikk paracet og den gikk ned fort. Hun hadde feber i nesten 3 dager hun da. sånn 38-38.5.

Skrevet

fikk 38,9 - gav han parcet førstegangen når han hadde rundt 38 ca - han var skikkelig ute av det - ikke seg selv i det heletatt - fikk en til da vi la oss i tolv tiden, da var han oppe i 38,9

enig i at man ikke kan basere det kun påå temperatur - må vurdere allmenntilstanden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...