JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg lærte akkuratt the hard way at å si til barn at de kan ta så mange de vil når de spør "hvor mange" er en dårlig ide:) Hvor mange småting (drops og innpakkede sjokolader ol) er det vanlig å gi.
Northernlights Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 De fleste gir (barna rekker ut bøtta,og de voksne legger oppi). Da får de alt fra 1-3 ting.Spørs hvor stort det er. Jeg hadde aldri latt dem grafse selv ;o) Da går godteriet unna fort!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 jo takk, det har jeg fått med meg... hehe:) Sånn går det når man ikke har så mye erfaring med barn.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg gir bare en bit til hver jeg.. EN kjærlighet, en smørbukk, en kjempeklump osv.. Får heller være kjedelig. Kjærlighet koster jo 4 kr stk, og hvis det kommer 3 om gangen og mange iløpet av kvelden blir det dyrt hvis hver unge skal få for 10 kroner hver..
Northernlights Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Noen jeg kjenner pleier få nesten 300 barn på døra....
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg gir dem en ting hver - har stort sett "like" ting i størrelse. Koster mellom 4 og 5 kroner alt sammen - synes jammen det er nok jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå