Prinsessene april05&desember07 Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Er 3uker til termin og mandag kom morgenkvalmen og oppkasten IGJEN..... Hva pokker liksom... Den skulle jo vært borte nå Men neida, den kom på mandagså hver mat bit jeg tok i meg kastet jeg opp igjen, og jeg er såååååååååååååå kvalm at jeg vet søren ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Kasta opp som enidiot etter jeg hadde lagt meg igår og når jeg sto opp igjen idag.... Orker ikke gå gravid jeg når d skal være sånn... Og jeg orker ikke spy de resterendes 3-5ukene Ble litt syting ja...
Ein T Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 off, stakkar deg. det hørtes ikke no gøy ut. var lixom ferdig me det nå... håper det gir seg da. for ellers blir jo alt et ork.
Meibibeibi Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Hei igjen. Jeg har full forståelse! Jeg hadde hyperemesis i forrige svangerskap og kastet opp til the bitter end, dvs. til fødselen var overstått. Var en velsignelse å bli ferdig med hele greia og nøt frokosten på sykehuset som jeg aldri har nytt noe måltid før eller siden tror jeg Hvordan gikk det med babyen din? Tenker på symfysemål... Jeg ble innlagt på sykehuset sist tirsdag pga. vekstavvik. Lå der tre dager uten at de fant ut hva som var galt, det var helt grusomt! Jeg er hjemme igjen nå da. Det skyldes en svikt i morkaken. Går til undersøkelse på sykehuset to ganger i uken. Heldigvis er alt i orden med barnet, hun er bare veldig liten og tynn stakkars!
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Kan det være omgangssyke du har fått?? Jeg har det, og det minner veldig om hvor ille det var de første ukene... God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå