Gå til innhold

Er det andre her som deler svangerskapsperm. med far 50/50?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gjør, jeg et halvt år også skal pappaen ta et halvt år. Fin måte for han å bli kjent med vesla også har jeg jo rett på to timer ammefri hver dag, så jeg trenger bare å jobbe sekstimersdager.

Er det noen som har erfaring med dette fra før? Hvordan gikk det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så moro å lese at det er andre som deler permisjonen med pappaen! Vi gjør det ikke helt som dere; her jobber pappaen og jeg annenhver uke og er annenhver uke hjemme med babyen. Synes det er veldig greit at pappaen får masse tid med lillegutt allerede nå, jeg:) Begynte med denne ordningen da lillegutt var 2.5mnd gammel og skal fortsette ut permisjonstida. (Har ikke holdt på så lenge, da;) Hehe... Lillegutt blir 3 mnd på fredag.... Er i min andre jobbeuke og pappaen i sin andre hjemmeuke.) Synes det er kjempeflott! Vi slipper å tenke på ammefri da, ettersom junior får mme, så har ingen erfaringer å dele der, men bare positivt å si om å dele permisjonen! Synes det er en selvfølge at man deler permisjonen mer enn de 6 pappaukene iallfall:)

Skrevet

Her er pappaen hjemme nå i en måned, så blir vi kjent med babyen sammen! Så skal jeg være hjemme til august, og han er hjemme med henne fra august til over jul! :) Det blir ca en mnd uten lønn for han da, men det har vi råd til! :) Han gleder seg til å være hjemme i fire måneder! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...