elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Vi gjør, jeg et halvt år også skal pappaen ta et halvt år. Fin måte for han å bli kjent med vesla også har jeg jo rett på to timer ammefri hver dag, så jeg trenger bare å jobbe sekstimersdager. Er det noen som har erfaring med dette fra før? Hvordan gikk det?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Hei! Så moro å lese at det er andre som deler permisjonen med pappaen! Vi gjør det ikke helt som dere; her jobber pappaen og jeg annenhver uke og er annenhver uke hjemme med babyen. Synes det er veldig greit at pappaen får masse tid med lillegutt allerede nå, jeg:) Begynte med denne ordningen da lillegutt var 2.5mnd gammel og skal fortsette ut permisjonstida. (Har ikke holdt på så lenge, da;) Hehe... Lillegutt blir 3 mnd på fredag.... Er i min andre jobbeuke og pappaen i sin andre hjemmeuke.) Synes det er kjempeflott! Vi slipper å tenke på ammefri da, ettersom junior får mme, så har ingen erfaringer å dele der, men bare positivt å si om å dele permisjonen! Synes det er en selvfølge at man deler permisjonen mer enn de 6 pappaukene iallfall:)
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Her er pappaen hjemme nå i en måned, så blir vi kjent med babyen sammen! Så skal jeg være hjemme til august, og han er hjemme med henne fra august til over jul! Det blir ca en mnd uten lønn for han da, men det har vi råd til! Han gleder seg til å være hjemme i fire måneder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå