Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg kom på sykehuset den 24 oktober for fosterlyden til Mathea var litt rask så derfor ble jeg lagt inn. Hun ville ut ganske fort for kl.01.20 da jeg skulle på do så begynnte fostervannet og komme. Planen var at hun ikke skulle komme før kl.10.00 den 25 Oktober da jeg hadde et planlagt keisersnitt pga at Mathea lå i seteleie. Men våres lille venn ville det ikke slik, jeg kom i fødsel av meg selv og ringte mannen min kl.03.00 på natta. En mann fra intensiven kom ned og forklarte litt ang keisersnittet da dette ble litt enderledes en planlagt. Legene hadde bestemt at jeg skulle ta ks da hun var så liten så de trodde at en fødsel ville bli for tøff for henne. Jenta våres kom ut 04.33 og er værdens peneste :-)):-)) Mannen min fikk 3 timer med henne alene da jeg måtte ligge på overvåkningen etter keisersnittet og spinalbedøvelsen, kunne jo ikke røre på beine mine og var ganske lam. Da jeg fikk se tulla mi 3 timer senere tok hun puppen med engang. Nå er vi kommet hjem og hun sover og spiser. Føler at alt går kjempefint. Tenkte jeg skulle dele dette med dere :-):-) Nå er jeg værdens lykkeligste mamma
Erisa* Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Så heldig du er! Gratulerer så mye! Bra at det gikk så fint, selv om hun ikke helt fulgte planen:) Kos deg!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 gratulerer så masse med lille tulla di....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå