Gå til innhold

Bergen sentrum...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som bor i sentrum, både med småbarn og med en eller flere på vei. Hvordan trives dere med det? Jeg har selv bodd i sentrum flere år, og trives veldig godt, men vet ikke hvor praktisk eller eventuelt hektisk det er med småbarn. Vet jo det er mange småbarnsforeldre som bor i by, men har også venninner som absolutt ikke ville bodd i sentrum med barn! Selv om jeg egentlig ikke ser problemet:) Skal på visning på Nøset i morgen, derfor jeg lurer:)

Din erfaring!?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobbet på en sentrumsskole før, og mange av barna der hadde vokst opp i sentrum. Så lenge du ikke bor midt på Torgallmenningen så er det ikke noe i veien for det. Sandviken, Fjellsiden, Nordnes, Nygårdshøyden er alle fine steder med gatetun, lekeplasser og grønne områder.

Og så kan man jo vurdere å flytte litt ut av byn etterhvert dersom man føler behov for det? Lykke til på visning! Bo der du føler at du vil trives - da trives stort sett alltid barna også! :-)

Skrevet

det du må huske å passe på i Bergen er at det ikke er råteskader og høy luftfuktighet i leiligheten. Det er mye av i de gamle bergenshusene og vanskelig å gjøre noe med ogdet kan være svært skadelig for babyen.. Jeg ser forresten at du er fra Kleppestø. Er du vokst opp der? Jeg er fra Tveit.

Skrevet

Ja, bodd på Kleppestø siden fjerde klasse barneskolen, før det bodde vi på Strømsnes. Er du og født og oppvokst på øyen da?

Ang leiligheten så er hele huset nettopp totalrenovert så vidt jeg fikk med meg, så da er det nok ikke noe problem med råte:)

Skrevet

Jepp. er født og oppvokst på tveit. Du kjenner kanskje Marius som jeg er sammen med? Han skal ha gått et klassetrinn under deg om du er 83 mod.

Skrevet

Ja, er det jeg tenker også. vi kommer nok til å ville kjøpe om noen år, og da blir det veldig sansynlig noe litt utenfor sentrum... Takk for svar:)

Skrevet

Har han langt skjegg og briller? Da kjenner jeg han ja:) Har du vært på noen BIM-treff enda da? Ser du har termin bare en liten uke før meg:)

Skrevet

Jepp. Det er nok han ja:) Har ikke vert med på noen BIM treff enda. Har du?

Skrevet

Gratulere til dere da, med en liten på vei:) Har ikke vært på treff jeg heller enda nei, tenker jeg kanskje skal henge meg på en gang litt senere, men føler av en eller annen grunn at jeg vil vente til magen er litt mer tydelig:) he he...

Skrevet

Ja, er litt enig med deg:) Tenkte på å gå på det treffet som skal være den 12 desember kanskje.. Da må vel magen ha blitt stor:) Heter du Helen Flores? Eg lurer veldig på hvem du er..

Skrevet

He he, nei heter Helen til mellomnavn:) kan sende deg en privat melding hvis jeg finner ut av det:) kanskje vi vet hvem hverandre er til og med:)

Skrevet

om du trykker på navnet mitt her inne så kommer du inn på profilen min. Til høyre der kan du trykke send post eller noe sånt mener jeg å huske...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...