xxxc Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Hvor lenge kan den brukes? Brukes både på mage og rygg? Finnes det mange forskjellige modeller? Egent til vinterbruk? Anbefales den?
mamsentilprinsen Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Har både det, bæresele og baby bjørn. Syntes Mei Tai var best å bære i for meg, mest behagelig. De sier den kan brukes lenge og nå er småen 7,5 mnd og jeg bruker den litt ennå, men han liker å sitte forover nå og da synes jeg ikke den fungerer så veldig godt. Man kan også bære på rygg, men det har ikke min likt noe særlig. Det er masse forskjellige modeller og farger, men basisen er den samme(tror jeg,erikke ekspert på dette). Bare søk på nettet så finner du. Har ikke prøvd min på vinteren,men regner med at det skulle gå greit-kommer jo an på hvor mye klær man har på. Jo, vil du ha noe¨å bære i var den kjempekjekk, også var det jo litt stas at de er så pene,tror babybjørn kan brukes lengre og da kan du jo bære begge veier, bæresjalet var mye plunder synes jeg. Litt rotete svar, men noen tanker fra meg.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Heisann! Har hjemmesydd MeiTai. Den kan brukes så lenge du gidder å bære, men om du har en veldig liten MT så ville jeg evt byttet i en større (toddler) når barnet er passert året. Kan brukes både på mage og rygg, når barna blir større er det kjekt ha de høyt på ryggen så de ser over skulderen din. Finnes mange modeller ja, det er en smakssak hvilken en foretrekker. Avrundete, firkantede, med eller uten sovehette osv. Går fint an å bruke på vinteren, enten med godt med klær på barnet, eller litt mindre klær også bruker du en bæreponcho. Kan gjerne ha en litt tykk MT til vinterbruk, så varmer den litt, men barnet får uansett en god dose kroppsvarme fra deg. Nå skrev jeg ganske mye, men jeg er langt fra noen ekspert, deler bare mine erfaringer.
rødt&blått Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Et tips; gå inn på barneverden.no eller tettinntil.no og se. Du kan få oppskrift så du kan lage selv, ellers så tror jeg det er mulig å få kjøpt av noen som lager. Da blir det kanskje litt billigere og så kan du velge farge/stoff selv! http://www.tettinntil.no/forumet/showthread.php?s=cb4841d5863c1c53d4df4ebb031662d6&t=18999
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå