Starchild Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Nå holder det på å bikke over her....Jeg har en datter på 7 mnd..Jeg har kjent faren i over 6 år. vi har vært sammen før, og prøvde igjen da jeg ble gravid...Etter noen mnd så fant jeg ut han var helt forandret..Han stilte ikke opp under graviditeten, fødsel og etter datteren min ble født så var han der litt i ca 1 mnd..Men så fikk han seg dame og kuttet oss ut i mange uker..Da han plutselig fant ut at han ville se barnet igjen, så mente han at jeg skulle dra inn til byn la han han ha henne, og når han var ferdig så skulle jeg hente igjen...Han hadde ikke sett henne på flere uker, og hun kjente ikke han i det hele tatt...Dette har vært ett stort problem hele veien nå....I løpet av 4 mnd har han vært på besøk hos oss 1 gang..Jeg har besøke han og besteforeldrene fleeeere ganger, og har hatt foreldrene hans på middag noen ganger. Jeg har kontaktet og vært på møte med familivern kotor...Mekling og alt..Men det gikk til helvete...Nå skal han gå til rett sak mot meg..skjønner ikke helt hvorfor, og hva som skjer...Jeghar jo sakt at han kan ha henne så mye han vil, så lenge han kommer ut og blir kjent med henne først. Jeg er rimelig frustrert...har gjort mitt beste hele veien, og får bare drit tilbake...Nå skal jeg flytte til andre siden av landet, så nå blir det enda vanskligere...noen som har litt erfaring med sånt? hva bør jeg vente meg, ogkan eg bli tvingttil å dra hjem så og så ofte? jeg har foreldre retten alene.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Det høres ut som om du har tenkt ut et bra opplegg for samvær,i og med at du tenker han kan få se henne mye,og at du stiller krav til at han kommer hjem til dere først for å bli kjent med henne. Han har møtt opp sporadisk,og er ikke forutsigbar,det taler imot han. Hvor gammelt er barnet nå? Det er jo ikke slik at et lite barn kan sendes tvers over landet til en far det ikke kjenner. Han vil aldri få medhold i noe sånt. Dessuten har HAN plikt til å levere og hente ved samvær,men utgiftene til reisen skal deles mellom dere. Han kan ikke kreve at du kjører nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå