Gå til innhold

Var til akupunktur idag...*snufs, snufs*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjorde SINNSYKT vondt!!!! Den ene nåla i magen traff VIRKELIG punktet!!! Tårene bare spratt fram. Har aldri gjort SÅÅÅÅ vondt før. Au au au... :( Gjør faktisk litt vondt ennå der hun stakk..

Så da håper jeg VIRKELIG det blir noe denne pp... når jeg må lide meg gjennom disse stikkene... Hehe

Og med pergo i tillegg så HÅPER jeg at jeg kan gi mannen min en flott bursdagsgave 1.desember :) Og i tillegg... hvis det klaffer denne måneden vil jeg ha termin på min døde mormors bursdag i august :) Tilfeldigheter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja noen punkter gjør sinnsykt vondt...var på akupunktur på mandag...og hun satte masse nåler i korsryggen og lenger nede og d gjorde utrolig vondt bare hun trykte på punktene...d var fertilitetspunkter så d er jo tydelig at noe er ikke helt som d skal...og nå i går kjente jeg tydelig at jeg hadde EL...har kjent d før og men det er lenge siden nå så hun har nok gjort noe bra...bare så synd at jeg jobber nattevakter nå og mannen er borte når jeg er våken:( men er jo mulig at det rekker seg i morgen???vi får se..viss ikke klaffer d kanskje neste pp...

lykke til turbotrollet..:)

Skrevet

hei hei, må bare spørre deg turbotrollet, sa ikke du at du var gravid for litt siden?? egentlig??kan være jeg som surrer, hehe måtte bare spørre.

Skrevet

Jeg vil bare si at jeg prøvde akupunktur og ble gravid første pp etterpå:) Vi hadde prøvd i 10 pp, før vi fikk klaff, så jeg tror akupunkturen hjalp.

Jeg fikk også nåler på magen, ikke godt nei;) Men så verd det da:)

Nå har jeg gått til akupunktur for kvalmen, hehe, fikk nåler på innsiden av håndleddene, DET var heller ikke godt..... Men det har funket, det er det viktigste:D

Ønsker deg lykke til:D

Skrevet

Uff da, turbo!!!

Får virkelig håpe at det hjelper!!!

Skrevet

Heia turbotrollet....jeg hadde termin i fjor på min døde farmors bursdag, datteren min bestemte seg heldigvis for å vente noen dager til så da ble det ikke den datoen...

Ellers når det gjelder akupunktur så har jeg også vært og fått triggerpunkt akupunktur idag, heeeelt for #¤%&&/ smerten er så vond at jeg putter hånkle i munnen og hun putter meg i de innerste rommene så jeg ikke skal skremme de andre pasientene...

håper det var verdt det for din del iallefall idag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...