Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Nå er det 14 dager siden EL,og IKM på mandag. Kan ikke dere her svare meg på om jeg er gravid eller ei? Sånn at jeg kan slutte å spise salami. Testen min er bare negativ og negativ,men det tror jeg ikke på. Derfor MÅ jeg bare være gravid assa. Jeg spyr som en gris, og har ellers alle andre fantomsymptomene. Hjeeeeelp assa... Jeg regner med at alle her inne er supereksperter på sånt, iallfall på meg og min kropp. For JEG vil ha svar på dette nå altså. Alle MÅÅÅ bare vite dette om meg!!! Hjeeelp assa...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 JA du er gravid!!! :-D GRATULERE!!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Beklager men du går nok gjennom et innbilt svangerskap!!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 HVORDAN I POKKER SKAL VI VITE DET???? KNURR....
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Er anusringen din blitt blå? Isåfall,GRATULERER,du er gravid! Kutt salamien nå,tror ikke rumpa har godt av mer.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 hahahaha, er akkurat sånn det er *ler* tok tre negative tester, mensen kommer i morgen, tror du jeg er gravid? kan vi bare få barn i misjonærstillingen? gurimalla....enkelte her inne kan ikke ha fyllt 15....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå