mamma til 2 små:=) Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 I dag var jeg i byn og kjøpte en kåpe til datter mi som hun skulle ha nå til jul...Egentlig hadde jeg ikke råd men hoppet i det:=) Selvfølgelig fant jeg ut at jeg hadde mistet eller blitt frastjålet posen den lå i da jeg kom hjem!!! Veldig gøy! :=( Man må passe på vogna konstant!
ano`num *17.03.10* Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Der har jeg også tenkt på. At det er litt skummelt å legge posene under vognen.... Men det er jo ikke akkurat lett å skulle bære de samtidig som en tar seg av vognen heller. Fått en stygg vane med lommebok, nøkler og mobil også jeg da. Legger de i stellevesken som henger på vognen.... Så har jeg meget lett for å glemme meg, og snu meg bort. Et par ganger har jeg også gått et lite stykke unna. (Hvorfor i all verden har feks H&M større plass mellom rekkene i avd for voksne, enn babyavd?? Får ikke vognen bort engang jo)
mamma til 2 små:=) Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 Nei si det! Er jo så lite gjennomtenkt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå