Gå til innhold

Det var den kåpa!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg i byn og kjøpte en kåpe til datter mi som hun skulle ha nå til jul...Egentlig hadde jeg ikke råd men hoppet i det:=)

 

Selvfølgelig fant jeg ut at jeg hadde mistet eller blitt frastjålet posen den lå i da jeg kom hjem!!!

Veldig gøy!

 

:=( Man må passe på vogna konstant!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der har jeg også tenkt på. At det er litt skummelt å legge posene under vognen....

Men det er jo ikke akkurat lett å skulle bære de samtidig som en tar seg av vognen heller.

 

Fått en stygg vane med lommebok, nøkler og mobil også jeg da. Legger de i stellevesken som henger på vognen.... Så har jeg meget lett for å glemme meg, og snu meg bort. Et par ganger har jeg også gått et lite stykke unna.

(Hvorfor i all verden har feks H&M større plass mellom rekkene i avd for voksne, enn babyavd?? Får ikke vognen bort engang jo)

Skrevet

Nei si det! Er jo så lite gjennomtenkt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...