Gå til innhold

Planlagt eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor er nesten alltid første kommentar til gravide; var det planlagt?

det er da ingen som har noe med det å gjøre!? hva med og heller si; gratulerer, dette var gode nyheter! eller noe lignede og droppe spm om det var planlagt......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi folk er nysgjerrige..

Mange holder det hemmelig at de prøver og mange har uhell så det er liksom ``vanelig`` og spørre om det..Spørsmålet får også evt en samtale igang.

Da den gravide kan fortelle litt om omstendighetene rundt dette!Kjempe koselig synes jeg.

Men har ikke fått det som første kommentar når jeg fortalte om graviditeten til ulike folk.Alle har sagt;åååhhh,det var koselig osv

så ønsker de og vite mere så spørr de om for eks;var det planlagt.

Skrevet

Jeg har ofte fått den kommentaren at "det var vel ikke planlagt", og deretter spør de undrende "er du glad?" eller "Hva sier samboer til det?". Må innrømme at jeg synes det er rimelig ekkelt. Personlig ville min første reaksjon på andres graviditet vært å si gratulerer, og heller holde eventuelle meninger og synspunkter for meg selv.

Skrevet

Aldri fått det spørsmålet,jeg. Men siden jeg er 28,strax 29,gift,har hus med stor hage,stasjonsvogn og bikkje,så var det vel ingen stor overraskelse. Trodde jeg.... Her ble folk kjempeoverraska,og sa "trodde ikke du kom til å få unger",eller "hadde nå trodd jeg skulle bli mamma før deg..." Ingen har spurt om det er planlagt,men det er jo tydelig at dem ikke trodde/syntes jeg var mammamaterialet! Takk skal dere faen meg ha!

Skrevet

Jeg forteller bare at jeg ble gravid omtrent samtidig som jeg og sambo møtte hverandre, så slipper jeg hele spørsmålet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...