sjettejuli Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 snuppa har 38 i feber, og veeeeeeldig løs mage, vi har hatt spysjuka men hun har sluppet unna det. Men hva ville dere gjort i morra? Barnehagen eller ikke?
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 feber er feber. må nok ha henne hjemme . også pga løse magen.. de vil helst ikke ha barn med diarè i barnehager. Jobber i barnehage selv forresten
klg,2 boys now:) Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 IKKE barnehage.de skal ha en feberfri dag før bhg.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Ville ikke tatt sjansen på å smitte de andre barna i barnahagen. Hun kan jo være syk til tross for at hun ikke spyr. Jeg spyr i prinsipp aldrig av spysyken. Blir bare dårlig i magen og kvalm
sjettejuli Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2007 ja, vet . saken er at samtlige barn i bhg har hatt det, unntatt henne. HUn virker pigg ellers, men leit om hun skal ha full dagder og ikke er i form...
#Ariadne# Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 så lenge hun har feber trenger hun å få være hjemme...
Honningmelon Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 Enig med de andre med å holde henne hjemme.
Elle melle deg fortelle Skrevet 31. oktober 2007 #11 Skrevet 31. oktober 2007 Hjemme ja. Og dirè er like smittsomt som spying det også...
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 31. oktober 2007 #12 Skrevet 31. oktober 2007 Hold henne hjemme for all del. Hun har helt sikkert fått spysyken hun også selv om hun ikke spyr. Kjedelig om hun smitter noen andre pga du ikke holder henne hjemme. Hun trenger det hun også, både med tanke på feberen og diareen. Man blir slapp og sliten av "bare" diare også, og trenger å hente seg inn igjen. Jeg er en sånn person som sjelden spyr av omgangssyken, jeg blir skikkelig kvalm og får diare som oftest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå