kungfupanda Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har ikke fått mensen(skulle hatt den for 1 uke siden), men går på Yasmin. Tatt en test, men den var negativ. Gått på p-piller i mange år og ALDRI mistet mensen... Litt usikker nå.... Hva bør jeg gjøre?
vero:o) Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 nei har aldri mista mens men yasmin...det kan jo vere andreting som jør det..at mens er forsinka sjer vel avogtil det og.... du får vente noen dager til..hvis ikke kommer så kan du jo ta deg en tur til lege hvis bekymra...
Erisa* Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg ville tatt en test. Jeg kan ikke komme på så mye som kan gjøre at man mister mensen når man tar p-piller, det skjedde aldri med meg de 6 årene jeg brukte Trionetta i alle fall.. Men man vet jo aldri.. Eneste er om du har vært veldig stressa i det siste? Men allikevel... Ta en test, du! Lykke til!
kungfupanda Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 Hei igjen. Tok en test til, men den var negativ den og (var ikke morgenurinen da...). Nå over 1 uke siden jeg skulle hatt mensen og ingen tegn til den. Jeg har bare fortsatt på nytt p-pillebrett...
Miamed4mannpåvei Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Har desverre ikke noe svar til deg, men tenkte jeg skulle advare mot Yasmin!! Trodde den var trekt tilbake pga stor blodproppfare??
Erisa* Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Den er ikke trekt tilbake, nei. Men hvis man er i risikosonen for blodpropp i utgangspunktet (overvekt, røyk, blodpropptendenser i familien) bør man ikke få Yasmin. Det er vel ikke akkurat STOR blodproppfare, men det forekommer. Tror det er farligere å være gravid, egentlig.. Hvis testen var negativ, får du jo bare fortsette med nytt brett. Om du skulle være gravid likevel, er det ikke påvist noe fosterskade i forbindelse med p-pillebruk uansett. Hvis du føler deg usikker, så kan du jo ta en ny graviditetstest om noen dager!
kungfupanda Skrevet 1. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2007 Sitter og føler meg skikkelig gravid nå. Mensmurringer (men ingen tegn til mesnen), kvalm, sure oppstøt, fryktelig sliten etc... Er dette vanlig? Hvis det er 1 uke siden jeg skulle hatt mensen, er jeg da i uke 5 nå, fosteret i 3?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå