trønderpia85 Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 har ikm 12.nov, men den siste uka har jeg vært skikkelig kvalm, med oppkast d dager og brekninger.. kan d være noe, eller er det for tidlig?
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Hei trønderpia:-) Skjønner at du er veldig, veldig spent, men det er nok i tidligste laget å få noe svar på en test...jeg har IKM 6. el 7. nov, og jeg venter, gjerne helt til 11.(da har samboeren min BURSDAG;-)) Lykke til:-) *klem*
trønderpia85 Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 det var det jeg tenkte ja.. men det er vel lov å håpe.. hehe.. får bare krysse fingrene.. krysser de for deg også.. lykke til. klem
honey,5pp Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Ikke for å være negativ,men det går veldig mye omgangssyke om dagen, iallfall her jeg bor.. Hadde et snev av det (eller la meg håpe gravidsymtomer for noen dager siden selv..) Men håper for din skyld at det skyldes en baby som gjør mamma'n sin kvalm;)
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Hehe, ja det er hvertfall lett og få det sammen med en haug av syke barn, så legger lista der så lenge. Greit å ikke ha for høye forhåpninger;-) *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå