Gå til innhold

ang days of our lives

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følger jo med på mye tull nå når jeg er i permisjon da.. Men si meg, skal days of our lives slutte? Alle blir jo drept.. Forr en laaangdryg serie altså.. Kan jo holde å se en episode i uka og ikke gå glipp av noe.. Men ser det alikavell.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. i USA er det minst fire år foran oss, så "heldigvis" for deg kanskje det holder enda ett svangerskap ;)

Skrevet

men de kommer jo tilbake etter å ha vært døde en stund...hehe.

Skrevet

hehe, ja det har jo hendt før....

Skrevet

Vet ikke om jeg vill gå inn å lese hva som skjer.. Men vet du noe om det er lenge til vi får vite hvem morderen er???? Begynner å bli lei av å vente...

Skrevet

hihi, jeg har vært inne å lest hvem det er:-) Vil du jeg skal si det???

Skrevet

i denna farta går det vel et par år til tenker jeg

Skrevet

Jeg måtte jo titte jeg å! Og der var det masse forandringer kan man si;)

Skrevet

ååååå, ka skjer?? Har ikke tv3 lenger =( Men fulgte med der når jeg hadde kanalen.. Hvem er drept? Og holder morderen på ennå??

Skrevet

Ser ikke dette noe særlig ofte, men har ikke morderen blitt avslørt enda????Tror det er 3 uker siden sist jeg så en episode..og da trodde jeg at avsløringen var nær..feeeeeiiiil..

Skrevet

Har ikke sett det omtrent siden Abe ble skutt... OG det er leeenge siden. Si hvem som er morderen da noen =)=)

Skrevet

Kan man ikke lage et nytt innlegg hvor det står hvem som er morderen, men ikke gå inn hvis du ikke vil vite det? Jeg vet hvem det er.. Kan godt si det, men vil ikke ødelegge for noen som ikke vil vite det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...