heisand? Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 jeg har fått meg den telefonen. Men 3G står på, hvordan får jeg den av igjen? Hva er egentlig 3G?
MissAntrop Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Gå inn på Innstillinger fra menyen. Så på Kommunikasjon. Bla deg ned til du kommer til "Mobilnett". Nederst der står det GSM/3G nett. Derfra kan du velge kun GSM
MissAntrop Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Og forresten, 3G gir deg høyere hastighet i mobilnettet. Betyr litt om du bruker mobilen til å surfe på nett og slikt.
heisand? Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2007 takk ) så det koster ikke noe at det er på?
MissAntrop Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Nei, koster vel bare når du er på nett. men enkelte steder så fungere den ekstremt dårlig. Da jeg var i trondheim sleit mobilien min med å ta imot samtaler. Folk ringte men kom rett til mobilsvar. Sambo forklarte dette på en lur måte og sa jeg måtte slå av 3G - og vips så ble alt bra igjen Er visst ikke alle steder 3g nettet er så godt utbygd og da blir det bare krøll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå