Anita&LilleMathias Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Den 15.oktober hadde jeg time på Ahus for planlagt keisersnitt. Vi møtte opp kl.07.30 om morgenen og fikk beskjed om at jeg var den første i "køen". Jeg ble gjort klar og lagt i sengen, men måtte vente i gangen på barsel fordi det var fullt. Timene gikk og jeg ble trillet ned på operasjonssalen i 10 tiden. Der fikk jeg spinal mens samboer ventet utenfor. Så kom han inn og de begynte å snitte meg opp. Jeg fikk en skrekk- opplevelse, for spinal bedøvelsen gikk ut for fort :-/ Så mens de sydde igjen livmora mi, fikk jeg voldsomme smerter og de måtte fylle på mer bedøvelse intravenøst. Dette sa jeg jeg ifra om flere ganger før jeg fikk spinal, at min største skrekk var at den skulle gå ut for fort. Men de sa at neida, det skjedde ikke. Og så skjedde det selvfølgelig meg... Men kl. 10.46 ble lille Mathias tatt ut av magen min :-) Han veide 3340 gram og var såå nydelig :-) Jeg kom meg fort etter keisersnittet og har ikke hatt noe særlige plager, heldigvis! Så nå koser vi oss hjemme og Mille Andrea på 23 måneder er stolt storesøster :-) Lykke til alle sammen som skal føde eller har født :-)
mammaen til Dennis Colin<3 Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Gratulerer såå mye med den lille... håper alt står bra til nå=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå