Frk.Forvirret Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Hva syns dere er best til intimbarbering? Høvel, voksing, eller hva? Og hvilke triks har dere for ikke å bli røde, såre eller nuppete etterpå?
tre små... Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 har igjen tips.. men lurer på det samme så håper noen kan komme med noen triks!! blir alltid rød prikkete etter barbering...
übermamma *5 pp* Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Bruk balsam under barberingen og smør på babyolje etterpå...det hjelper.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har nylig oppdaget den geniale Veet hårfjerningskrem. Den har vært så sterk før, men nå er den mildere. Smører inn hele greia, og vips så er det ryddig og pent over det hele. Ikke sår eller rød i det hele tatt.
EnUndreneMor Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 jeg barberer en gang med hårern og en gang mot oxo med,,(ja når jeg skal gjøre det skikkelig nøye.) bruk varmt vann eller klut så du får åpnet porene godt etterpå jeg bruker decleor sitt barber skum, det legger igjen en iten hinne så jeg har ikek skjært meg med det og ikke klør det med det.. evt smører på decleor sin afterbalm.. hehe men hører di har en god barberingskrem på kondomeriet, den har jeg desverre ikke prøvd.. har prøvd å voksa bikini linja. og det blir oxo riktig så fint, men ville ikke tatt mer enn det da det er veldig lett å få betente kjærtler av det:S
m@ma76 Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Har bare prøvd med høvel. Man må passe på å bruke en ny skarp høvel og massere skummet godt inn. Gjerne også klippe hårene kortest mulig før man begynner. Voks kunne jeg aldri tenkt meg å prøve! AU!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Bruker høvel og gilette barberskum (akkurat nå den med aprikos). Funker veldig bra for meg, og så brker jeg av og til babyolje på bikinilinja (den som er mest utsatt for nupper hos meg) etterpå. Hvi jeg er flink og barberer bikinilinja annenhver dag blir det mindre prikker enn om håret gror mer til. Og så barberer jeg med hårene (viktig) og om det er noen motstridige så strekker jeg huden litt og skjærer på tvers, aldri mot. Aldri fått hårfjerningskremer til å funke - må alltid gå over med høvel etterpå uansett... Forresten på intimintimbarberingen så skummer jeg opp intimvask (dr greves eller lactacyd) og bruker det som "barberskum".
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 med høvel så bruker jeg enten balsam eller barberskum, kommer ann på hva jeg har. ellers bruker jeg innemellom hårfjernings krem. avslutter alltid med antiseptisk som er for intim bruk ))
EnUndreneMor Skrevet 31. oktober 2007 #11 Skrevet 31. oktober 2007 ville bare hjelpe til at det hjelper med talkum så det er tørt der nede da blir en ikke rød i det hele tatt:)
Plutselig_gravid Skrevet 31. oktober 2007 #12 Skrevet 31. oktober 2007 Barber ofte en periode. Da tåler huden mer - blir herdet på en måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå