Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Den sto minst 1 meter ut fra munnen hennes. Alt ble bløtt! Har deres gjort det før??
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Huf. fikk litt vondt av ho, men måtte jo le litt etterpå..hehe. Mannen min holdt henne, så kom seff på meg da..hihi;p
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Uffameg.. Daniel gjorde det i senga.. Hver natt. Når jeg var ferdig me å gi han, la jeg han til i senga. La meg ved siden av. Siden jeg hører dårlig og er avhengig av høreapp hører ikke jeg at han begynner å kaste opp. Plutselig får jeg alt i håret, hodet.. ja.. Men, så begynte jeg etterhvertt å sove me høreapp på om natten. Hørte at han var på vei til å kaste opp, og tok tak i ungen og slang han oppå magen min me ansiktet hengende ut av sengekanten. Var ganske fælt, igrunn.. Holdt på i ca 3-4mnd eller noe. Om natten, og helt til han var 8mnd på dagen. Fra han var 8mnd sluttet han å gulpe. DET var deilig det!
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Har skjedd noen ganger her også. alltid sent på kvelden eller på natta. gjerne når hun har skreket mye på forhånd. første gang det skjedde fikk jeg helt panikk... ringte svigermor som sa det var heeeelt normalt og at hun sikkert bare hadde spist for mye+luft... hehe badet henne og la henne igjen men fikk ikke sove på lenge... det var første dagen hjemme etter sykehuset tror jeg...
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Kan ikke ha vært så morsomt nei. Må si han spydde mye da.. i så lang tid? Høres ut som om han fikk litt hard behandling stakkar.. Når Julia gulper mye, så legger vi et håndkle under hodet hennes slik at det ikke kommer i hele senga. Gutten din gammel nå? Gleder meg til ho slutter å gulpe så mye hvertfall;)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Ja, han gjorde det. Var til legen og lign me han, men ikke noe galt. Noen ganger var jeg fortvilt. Det er liksom sånn; Hvorfor kan det ikke feile han noe så han får behandling i det minste?? Ikke noe godt å se sønnen sin slikt dag ut og dag inn. Men, er da over nå! Han er HELE 22mnd. Tiden har gått fryktelig fort! Nå sitter han her og spiser middag selv. Nekter at jeg skal gi han.. Og det gjorde han fra han var rundt 15mnd! Stor gutt! Med vilje av stål... =)
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Hehe;) Så morsomt at han vil spise selv! Vil du ha flere? Syns også tiden går veldig fort.. gleder meg til alt ho skal lære fremover;)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 Flere barn? JA!! Vil ha 3til. Men typen vil ha 2 til. Men jeg skal ha 3.. hehe:) Neida, først må vi flytte inn før vi planlegger det første barnet sammen. (men jeg skal ha 4 for det...hihi) Du må bare glede deg! Husker hvor stolt og glad jeg var da han snudde seg fra magen til ryggen!
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 4 barn ja..hehe.. det blir nok liv og røre og sikkert masse glede;) Er dere under flytting? Vi venter bare på at ho skal snu seg fra rygg til mage nå. Ho klarer andre veien, men kommer liksom ikke helt over når ho prøver rygg-mage! For oss tror jeg det holder med 1 til, men man vet jo adri da.. plutselig er man babysyk igjen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå