Gå til innhold

Kjæresten til mamma,funnet død idag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå orker jeg snart ikke flere nedturer..

Mamma er alvorlig syk og ligger på sykehus med infeksjon i hjertet og betennelse i hjerteposen.. hun var på bedringens vei,men i natt fikk hun tilbakefall og er mye verre enn noen gang.

I tilegg fikk hun telefon idag om at kjæresten hennes er funnet død på hotellrommet sitt. Jeg vet ikke hva som har skjedd ennå, hun orket ikke snakke.

Nå skal jeg reise tilbake til henne i morgen tidlig, 4 timer til sykehuset hennes.. og jeg kom hjem derifra i natt..

Vi skulle ha dåp på søndag,men nå har vi utsatt det til over jul, jeg har ringt rundt og avlyst alt mulig.

Er utrolig sliten og lei meg.. jeg kjente ikke kjæresten hennes,men jeg har fryktelig vondt fordi jeg synes så synd på henne.

TIL DEG SOM BESTEMMER HVEM SOM SKAL FÅ OPPTURER OG NEDTURER: NÅ SYNES JEG AT JEG OG MIN FAMILIE HAR FÅTT NOK FOR MANGE ÅR FREMOVER, VI TRENGER VIRKELIG NOE POSITIVT SNART.

Måtte bare ha det ut, og dere er alltid så søte og snille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender en god klem til deg og mammaen din

Skrevet

Huff føler med deg:(

Sender over en klem til deg og din familie!

Skrevet

Livet suger til tider. sender deg en stor klem.Går nok snart bedre skal du se

Skrevet

Uff da, kondolrer så masse og god bedring til mamman din. Ønsker dere masse godt fremover!

Skrevet

Huff, så trist! Kondolerer til mamman din.

Skrevet

herregud....beklager vennen at jeg var borte på msn..

nårskal dere få fred ???????????????

fy faen...

så ufattelig trist...

sender en stor bjørneklem til alle dere !!!

huffa meg..

Skrevet

uff dette var trist :-( beklager at jeg var borte!!! dette er så urettferdig altså! dere får ta godt vare på hverandre...

*stoooor klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...