Noramor+Sara kommer i april Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Var hos legen i dag....er 15+4 i dag,fikk høre hjertelyden..det var sååå godt å høre,..nå ble jeg litt roligere... Har mistet annenhver gang her,har ei jente fra før,derfor har jeg vært så engstlig også denne gangen! Men nå kan jeg bare ta det med ro fram til ul 19nov... Skal fortsette å jobbe 50% en stund til,for å ta det hele med ro...
Erisa* Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Så flott! Det er så godt å høre lyden av liv! Det blir jo bedre om noen uker, når du kjenner liv selv daglig, men før man kommer så langt, er det litt skummelt, særlig når man har mistet før! Nå får du bare kose deg fremover, nyte det lille livet i magen:)
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 Ja,det skal jeg virkelig gjøre...Alle prøver fra sist var også bra,ikke hadde jeg lagt på meg heller,(kjempeglad for det,Har nemlig en god del å ta av) Men jeg hadde øreverk da,men det får jeg heller leve med,er litt ubehagelig når man helst ikke skal ta noe særlig for det!
Erisa* Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Ja, det er kjipt å være syk når man er gravid! Øreverk går heldigvis fort over, da. Vanligvis unnagjort på noen få døgn, og hadde du kommet til meg om noen år (medisinstudent), hadde du ikke fått annet enn paracet og nesespray likevel, for ørebetennelse skal egentlig ikke behandles med antibiotika. Du får ta paracet (det er lov!) og skylle nesen med saltvann, evt bruke vanlig nesespray i noen dager. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå