Gjest renate&nydelige christina Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg hadde 3 vogner, duo vognen min , en carena easy og en brio 3-hjuling, jeg har nå solgt brio og carena vognene. Har kun duo vognen igjen og den elsker jeg...men den er stress og ha med seg i bil, stor og tung.... Jeg har som sagt kjøpt og solgt endel vogner fordi jeg IKKE finner den rette sports-trillen jeg vil ha!! Begynner og bli lei av feilkjøp:-( Jeg vil ha: 1. en med 4-hjul 2. god og trille 3.god og romslig plass til barnet 4. lett og legge sammen slik at den tar liten plass Jeg trenger en bil/reise/senter vogn.... Jeg har nå sett på brio race/city, teutonia timmy på nett...er disse vognene bra? Hvilken andre kan dere anbefale for meg? Helst ikke mer enn 2000 kr!! Jeg kjøper vogn i løpet av denne uken så det hadde vært fint med mange svar....:-)
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 http://www.baby-huset.no/productview/19420878/ tenkte på denne...skal til haugesund i helgen så det hadde passet perfekt:-) den var billig også!! noen som har denne brio race vognen??
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Graco Mirage. Helt super vogn=) Stor kalesje. Ryggen går å felle ned. Regulerbart håndtak. Og brett å stelle drikke/snakks/leker på til barnet.
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 å pris på graco ??
happy mama Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har en brio race vogn som jeg skal selge Har vært veeldig fornøyd med den.. Det beste er at den tar lite plass i bagasjen.
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Nei det blir ikke Graco vognen...den er kommet dårlig ut i test fordi den er smal og dårlig beinlengde...detter er faktisk det viktigste når jeg kjøper vogn nå, at det er romslig plass. men takk for tipset:-)
klg,2 boys now:) Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 emaljunga scooter.billige å kjempe god trille + barnet sitter godt å har godt plass til bena.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå