En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Gutten vår har hatt så og si veldig fast rutine fra han var 1 mnd gammel. Mat 5 ganger i døgnet. Får mme og er 9 uker. Men noen ganger begynner han å grine og er sulten opptil 1,5 time FØR han egentlig skal ha mat... lar dere babyen vente til den egentlig skal ha mat, eller lar dere den hoppe ut av rutinen og få mat når han er sulten? (da ødelegges rutinen for hele døgnet)
LRMG Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Har hørt at de er for små til å ha rutiner før de er 3 mnd. Jeg følger signalene til min baby på når han er sulten eller trøtt og gir ham mat/legger ham da. De er jo ikke maskiner akkurat...
Marolla Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Hun får alltid mat når hun er sulten. Når hun spiser har uansett ikke noe å si på når hun sover.
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2007 okei =) nei, det er ikke alltid godt å vite hva man skal gjøre...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Mine barn har alltid fått mat når de er sultne. Første fikk mme, siste får mm. De styrte mat og søvn selv frem til et visst kl-slett på ettermiddagen (for at legging for natta ikke skulle bli ødelagt) og det gjorde/gjør de til rundt 6-8 mnd.
Noddy78, en av hver! Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Kan det være økedøgn? Har hatt det sånn noen dager i uken hvor hun henger i puppen hele dagen virker det som, og så neste dag kan hun spise hver 3.time. Aner ikke hvordan det er med mme da...mulig det blir anderledes. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå