Gå til innhold

Jeg fant jeg fant

Anbefalte innlegg

Skrevet

en butikk der de selger danske röde pölser i Fuengirola! Det maa vaere over femten aar siden sist jeg spiste det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss. Vært lenge på pølsejakt da? Her har de stort sett bare norske pølser, uten at jeg skal påberope meg noen ekspertise på området. Jeg er mest glad i nypemarmelade.

Skrevet

Jeg tror jeg har vaert paa pölsejakt i 7 aar uten aa vite det selv, og da jeg plutselig fant dem innsaa jeg hva jeg hadde jakta paa alle disse aarene i Syyyden.

Skrevet

Var på shopping her en dag og fant en kjole som jeg ikke ante at jeg var på jakt etter. Resultatet var selvsagt at den ble med hjem. Jeg kan tenke meg at det var litt slik med deg og pølsa. Si meg, har vi havnet på skravle-kjøret her?

Skrevet

I såfall vil jeg være med! Jeg fant kardemomme i en sjappe her jeg bor forleden, og det gjorde meg glad, for nå kan jeg lage skolebrød! Det har jeg hatt lyst på lenge. De i butikken spurte hva jeg skulle bruke det til, og da svarte jeg "SchoolBread, of course!" Merkelig nok så hadde ikke noe kjennskap til den delikatessen.

Jeg forstår virkelig hvor mye du gleder deg over de rødpølsene, Balooa. Jeg håper de er satans gode!

AntiP.

Skrevet

*knegg* Maybe you can make me some cinnamontwirls too?

Skrevet

Du kan impulskjøpe de og. I Norge. På Rimi.

Skrevet

F'sho', Jeab, f'sho'. :-)

AntiP.

Skrevet

Jeg liker ikke dem på Rimi, butthead.

Skrevet

Schoolbread ja!

Hvis dere hörer paa www.rem.fm paa kvelden (fra ni til midnatt eller noe) (klikk paa listen now) hörer dere en fyr som heter Craig James, og jeg snakka med ham en kveld og fikk ham til aa avslutte programmet med:

Well just a last minute joke from a Norwegian friend.. Do you want me to tell you a joke? The cat with a tie....

Da lo jeg noe jaevlig!

(Puhh, siden jeg sa J-ordet beviste jeg at vi ikke er i ferd med aa bli skravlere, man banner jo ikke med barn til stede. Dog vi var farlig naerme!)

Skrevet

*knegg* Skulle jeg likt å hørt. Hva gjorde du for å få han radiomannen til å si noe sånt, forresten...?

Skrevet

Morsomt, Balooa!

Men jeg trodde ikke du likte dyr med klær-vitser! Du lo i hvertfall ikke av min "En frosk som sykler med en truse på hodet". Og det ER egentlig morsommere enn en katt med et slips, selv om det ikke rimer på vits, men det gjør jo egentlig ikke slips heller...

AntiP.

Skrevet

Dere faar bare tilgi meg, men internett er ikke en selvfölge i er hus paa landet der vi faar vann fra en brönn. (Ikke saann regnvann-brönn, men en sak som gaar 100 meter ned i bakken og er utstyrt med state of the art vannpumpe, men likevel, brönn)

Ju si, jeg har radiomannen som kontakt paa msn og han kommenterte mitt bilde som var av den lilla katten fra Alice i eventyrland, med et kjempeglis, og etter som samtalen kom litt paa gli fikk jeg ham til aa fortelle vitsen min :-)

Apropos slips; her kommer en liten historie, med noen fakta först;

Slips paa spansk er corbata

Min samboer er god i spansk, men han har gramatiske feil og legger til /trekker fra bokstaver i noen ord ganske ofte.

Vi snakka om slips en gang i butikken med noen ansatte, og han sa "crabata" i stedet for corbata, saa da lo jeg og de spanske for full hals, og la etter hvert merke til at en som jobba for oss som er fra Romania, lo ikke. Det var fordi slips paa rumensk ER crabata (evnt kravata, veit ikke aassen det skrives).

Hilsen skravleren.... ;

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...