~falck~ har fått baby! Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Hei Jenter :-) Jeg lurer på om noen kjenner sin magefølelse og tror på den? Jeg er nok av den typen som stoler veldig på magefølelsen ja,, I mitt forrige svangerskap fikk vi beskjed av jordmor at vi skulle ha en gutt.. Tja, tenkte jeg for helt siden svangerskapstesten var positiv hadde jeg en sterk følelse av at babyen min var ei jente. Alle sa at det måtte jo være en gutt siden jm. hadde sakt det:) Tja, tenkte jeg igjen:)) Fødselen starta og jenta kom:) Denne gangen føler jeg det samme igjen! Jordmor sa vi skal ha gutt, men magefølelsen min sier jente igjen... Blir spennende å se. Noen som har opplevd det samme som meg?
Supertea Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg tror på magefølelsen. Har hele tiden følt at jeg kom til å få gutt, og fikk det bekreftet på UL i dag! Søsteren min fikk en datter i september, og jeg visste hele tiden at det var jente, selv om de holdt det hemmelig. Moren min vet også sånt på forhånd. Hun visste til og med at søs var gravid før hun fortalte det.
BellaSuz Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Vi er syv venninner som går gravide samtidig, og nesten alle venter gutt. Mens jeg har en sterk magefølelse på jente, det samme tenker svigermor og mamma også. Har ikke vært på UL ennå, men jeg er jo superspent!! Ønsket meg egentlig jente mest, men nå er jeg fornøyd bare babyen er frisk....:-)
Gjest Orkideen Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg trodde på magefølelsen som sa at jeg ventet gutt. Men så kom jeg på ultralyd og jeg venter en liten prinsesse istedenfor.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Javisst gjør jeg det. Har hatt rett to ganger nå;-) gutt begge gangene.
Ranveig R Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Eg har hatt veldig sterk magefølelse på begge to (gut først, jente denne gongen), men i mine tilfeller har ul sagt det same som magefølelsen.
lotta72 har fått Anders Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Jeg er helt håpløs på sånt. Første hang da jeg ventet tvillinger var jeg sikker på at enten var det to gutter, eller så var det en gutt og en jente. Altså 66% sjanse for å ha rett. MEN ut kom to jenter. Andre gang følte jeg at det var gutt, men ut kom en jente. Nå har jeg kjempe problemer med å se for meg at jeg skal bli guttemamma. Føles helt pussig. Har blitt vist mange ganger at jeg faktisk bærer en gutt. Har til sammen 6 blider ( vanlig ul-bilder og 3d ul bilder) av kjønnet. Jordmor har til og med skrevet på papirene mine at jeg venter gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå