Gå til innhold

3 dager igjen til ikm....:S skummelt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

klarte jammen meg heller ikke å være tolmodig nok til å vente med å teste, så kjøpte en test fra kvinnemagasinet på butikken, selvfølgelig var den negativ..hadde vel egentlig ikke forventet noe annet, for d første er d 3 dager til ikm, jeg hadde nettop vært på toalettet, jeg måtte nesten ikke tisse, og jeg har heller ingen symptomer...:(

jeg liker visst bare å sløse penger jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi er nok mange i samme båt der.. er vanskelig å la vær å teste når man har tester tilgjengelig.. Har testet flere ganger jeg, siden jeg har hatt så mange symptomer. Men det er visst ikke noe der.. Kommer nok til å bli overasket den dagen testen viser positiv..

Men du har jo enda noen dager igjen til ikm.. :)

Skrevet

Er du langt fra eller over ikm da?

Jeg vil også ha symptomer!!!

Jeg føler meg bare tom jeg, har hatt litt murringer, og akutt kvalme som har gått over like fort som den kom, så jg tror ikke d har vært noe..gjenstår bare å se til lørdagen da...om d kommer noen tante..:S

Skrevet

Hei hei. Skjønner deg godt. Jeg gikk nettopp til innkjøp av 2 nye tester selv, og får se om jeg klarer å vente til fredag. Da har jeg IKM. Ikke noe særlige symptomer her heller, bare litt vond rygg og mensmurringer i dag.... så det er jo lov å HÅPE. Men er nok bare tanta som snart er på vei som vanlig... Tror uansett om du skal teste så tidlig som 2-3 dager før IKM så bør du teste med morgenurin, så det finnes fortsatt håp for deg. Lykke til!!!

Skrevet

Hei jenter..... Jeg har IKM på fredag, testet med morgen urin i dag og den var KJEMPE POSITIV...det har også kommet en ny clearblue test hvor man kan teste seg 4 dager før IKM.... jeg heier på dere:) Jeg hadde ingen symptomer bortsett fra at jeg tissa mye, har ingen symptomer nå heller, men jeg er gravid.....:)

LYKKE TIL:)

Skrevet

nei, si det.. jeg vet faktisk ikke lenger. Hadde regnet ut at ikm skulle være 22 okt, men fikk en blødning allerede den 16. Hadde et lite håp om at det var en festeblødning, men testene har vært negative. Så nå tar jeg utgangspunkt i at det var en tidlig TR, og leter etter el.. er på dag 16 i syklusen nå da.. hat tatt el- tester de siste 4 dagene, men ingen positive enda.. håper på el til helga, da kommer nemlig sambo hjem :)

Skrevet

Gratulerer såååå mye, babyklar!!!!!! :) Håper vi følger etter snart!

Skrevet

3 dager til ikm her også! Venter mens lør eller søn, er på dag 9 i dag og har normalt 11-12 dager lutealfase.

Har masse symptomer, ømme brystvorter, ømme bryst, oppblåst.... men dette har jeg som regel før mensen uansett. Isj. Har hatt mer uren hud denne mnd da, så jeg henger i håpet kan du si.

Lurer litt på å teste i morgen tidlig.... men litt usikker, jeg vet jo at jeg blir lei meg hvis den er negativ.

Vi får krysse fingrene for ingen mens om tre dager (eller på ni mnd, for å si det sånn).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...