Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 kjøpte 2 plagg til den lille spiren (jeg MÅTTE bare.. de var så skjønne!!) , 3 bodyer, 2 gensere og to bukser til Nemi og 3 truser til meg:) og betalt venninna mi tilbake for noen klær jeg kjøpte av henne fra butikken..
Stjerne37 Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Så gøy,alltid stas så shoppe litt...hmmm jeg også vil shopppe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå