Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Dere er seiøst en haug med råtne egg! Hvor syk går det an å være? henge her inne og lire møkk av seg!! Sånne folk kaller jeg bare for hjernedøde! Og null empati i sikte når dere er på tokt! Jævla kjærringer. Møkkajævler!! Bare rister på hodet over hvor patetiske det går an å være. Og dette er ikke for å slenge ut dritt jeg ikke mener noe med. jeg mener hvert ord! Spesielt Sussa.. ho er bare direkte slem!
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Vær så snill Maria. når du skriver hetseinnlegg så kan du la være å bruke din egen skrivemåte. Ho-ho-ho. Var det fordi jeg ikke syntes du er noe pen du ble sint nå?
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg beklager så mye Maria, for at jeg ikke er interessert i alt det du har å dra opp om "hvor mange strekkmerker har dere" "jeg har sovet en hel natt" etc. Unnskyld at det ikke bryr meg. Dessuten var du ofte anonym som dette på bim.. jeg skal svare nå.. du ble jo busted for samme innlegg på bim.. heehhe
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Det jeg syns er så dumt at hun ikke lar dette gå. At hun er SÅ lei seg fordi Süsse sa sin mening på skravle.. Jeg mener.. jeg skjønner du vil at oflk skal syns du er pen, men du kunne vel bare lagt innlegget på skravle ? Da fikk du jo nesten all den kosemoseligheten du ønsket deg, "åååh du er så usedvanlig pen maria".. Det får du ikke her inne, og du fikk ikke det på Bim heller.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Manglende selvfølelse kaller vi det, trang etter oppmerksomhet, uten at jeg helt aner hva dette handler om. =)
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Hehhee.. Hun laget innlegg i går om at hun var den peneste her inne.. og når folk reagerte og sa det var hun som laget det så laget hun samme tråd på skravle hvor Süsse svarte henne hvorpå det ble litt "uro" i skravleheimen og nå er hun sint fordi ikke alle sa gud hvor nydelig du er..
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 Hi her.. bare så det er sakt! Jeg er ikke maria. Vet ikke hvem maria er engang. Dette er grunnen til at jeg ikke liker deg helloalicja: når noen skriver at de ikke liker deg el sier imot deg, så slenger du dritt om andre brukere av dette nettstedet! Du antar at en som heter maria har skrevet dette innlegget bare for å lage kvalme. Derfor jeg ikke klarer deg! Hvorfor gjør du sånt?? Helt ærlig??
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 Fordi jeg vet det er deg. Fordi jeg kjenner igjen skrivemåten din. Og er det ikke deg, så er du akkurat like kjørt
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #11 Skrevet 31. oktober 2007 Ja så det, men helt ærlig så er alle på skravle usedvanlig glad i hverandre helt til en debatt går amokk. Da blir de beskyldt for alt mulig også ender det med gruppeklem. Egne meninger er et tema i den mørke verden som sjelden få tar opp der inne på skravle. Og de få som tørr blir pent hendvist hit eller til moderator=)
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #12 Skrevet 31. oktober 2007 Må bare leve med at ikke alle synes du er usedvanlig pen Maria.... Kanskje det fins noen der ute som synes det, men langtifra alle. Deal with it.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #13 Skrevet 31. oktober 2007 Fordi jeg vet det er deg! Mener du maria? Har akkurat sakt at jeg ikke er maria. Kjenner igjen skrivemåten... du gjør jo ikke det da.. syns bare du er så slem mot mange her. og nå får en annen gjennomgå IGJEN liksom.. du bet jo rett på snøret...
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 31. oktober 2007 #14 Skrevet 31. oktober 2007 Hvis det er tilfeldig at du skriver likt, så ok. Jeg pleier somregel ikke beskylde noen for noe. Merkelig om du har lagt merke til det
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 31. oktober 2007 #15 Skrevet 31. oktober 2007 Forøvrig er det uviktig for meg om du er henne eller ikke, jeg står for det jeg sier: jeg driter i hvor mange strekkmerker man har og om man har det eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #16 Skrevet 31. oktober 2007 Om jeg skriver likt som noen eller ikke bryr meg ikke akkurat så mye, men det jeg skulle frem til var nettopp det du driver med her nå: bare lager kvalme for andre og vet det er mange som ikke liker det. ho maria du taler om får ik forsvara seg engang.. typisk dere her inne. er jo rett og slett dårlig gjort! Spurte deg i sta om hvorfor du driver på sånn, men fikk ikke svar?? Du vet det vel ikke selv.. uansett.. er det ikke dårlig gjort syns du?
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 31. oktober 2007 #17 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg skjønner genuint ikke hva du mener, og om du ønskre å diskutere det med meg så har jeg en innboks du kan skrive til, SÅ kan jeg svare deg. Hvis du ikke er Maria så tør du vel sende en pm?
Süsse Skrevet 31. oktober 2007 #18 Skrevet 31. oktober 2007 Er det nå jeg skal skrive god bedring igjen?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #19 Skrevet 31. oktober 2007 tør du ikke ta diskusjoen her?? leste forresten tråden om ho dere sier har lakt den ut selv.. Hvordan VET dere at ho har gjort det selv? Og jeg la merke til hvordan ho skriver.. er ikke likt i det hele tatt.. så det skjønner jeg ikke helt seriøst! Og det jeg hvertfall ikke skjønner er at når maria(lykklig) sier til dere gang på gang i den andre tråden at det ikke er hun og om dere kan slutte, så bare kommer det fler og fler til og mobber... det er ikke no kult når alle dere krangledamene her er så harde mot andre...Jeg kan si en ting om meg selv: jeg er 32, har to barn. Mer vil jeg ikke oppgi.
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 31. oktober 2007 #20 Skrevet 31. oktober 2007 Hvorfor kan du ikke bare sende meg en PM? Og nå har du jo endret skrivemåte fra HI'et ditt. Så hyggelig å høre at du har 2 barn. håper de har det fint. Forøvrig er ikke krangle en side hvor man nødvendigvis MÅ være så innmari koselig.
Dronningen! Skrevet 31. oktober 2007 #21 Skrevet 31. oktober 2007 Ja det kan du godt gjøre Süsse! Er nok en såret og vonbroten skravler dette her:o)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #22 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg syns dere bare skal la maria ifred. Herregud.. dere tar jo helt av. Kan ikke være mye koselig for henne neste gang ho kommer hit:(
Dronningen! Skrevet 31. oktober 2007 #24 Skrevet 31. oktober 2007 Er du fra nærområdet som HO Maria du eller? Hælle måne...
Süsse Skrevet 31. oktober 2007 #25 Skrevet 31. oktober 2007 Det minner meg egentlig om ei lita gneldrebikkje som man pröver å få sparket vekk. Dessuten var det vel heller ikke denne Maria jeg kranglet med på skravle i går. Hm, kanskje noen ikke fikk nok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå