Mamma TB Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 når fødselen er i gang eller rett rundt svingen så roer barnet seg og en kjenner nesten ingen bevegelser<?j(jeg har hørt at barnet liksom lader seg opp til den store kampen....og mange opplever få bevegelser.eg har hørt dette ser dere men trenger det vere sånn hver gang?for i min mage er det liv stort sett hele tiden!=)
line_n & sara Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 lurer litt jeg, og!! men har iallefall lært en ting om graviditet, og det er "ingen regel uten unntak"! så det mååå jo ikke bety noe, dersom babyen er litt roligere en dag, og det er sikkert mange som har født og hatt aktiv baby hele tiden! skulle ønske det var litt enklere å sammenligne graviditeter, men alle er jo så utolig forskjellige!!
Mamma TB Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2007 det er nettop det...inegn er like=)men d var liksom et spørsmål så gjerne kunne nå til de som kunne si at nei jeg kjente liv hele tiden og uten forvarsel elle me varsel kom riene osv...forstår?eller at folk skrev jeg kjente lite liv da det var lite igjen,føler liksom mange har hatt en tur til sykehuset fordi bekymringen for lite liv ble for stor men så kom den store dagen rett etterpå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå