enpå3ogenpå1 Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 dere følger vaskeanvisningen på klærne/sengetøy osv ja? Og vasker dere det bare en gang eller flere? Og når det gjelder nye dyner - vasker dere det og? Eller holder det med å lufte det litt?
line_n & sara Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 vasker alt en gang, tror det holder! nesten alt skal vaskes på 60 grader, og bruk helst et vaskepulver som er for sensitiv hud. dyner bør vaskes så skjeldent som mulig, men arver du en brukt, ville jeg vaska den før bruk, ja!
Erisa* Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Nye klær vasker jeg bare på 40 grader, det er jo mest for å få skylt ut kjemikalier og sånn. Så jeg bruker ikke så mye såpe. Har tenkt å gå til innkjøp av sånn Nøytral vaskepulver, har allerede Nøytral skyllemiddel. Er ikke nødvendig med så mye parfyme, syns jeg, babyer lukter jo så godt i seg selv:) Dyna er ny, så den bare lufter jeg. Sengetøyet vasker jeg, tenker det får holde:)
enpå3ogenpå1 Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 tænks tænks - da er det bare å gå igang med vasking. Åh - jeg blir jo sikkert helt øm i hjertet av å se alle de små plaggene henge på snora *smelte*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå