anna_lou Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg oppdaget plutselig en voldsom eim av egg i bilen min i dag da jeg skulle kjøe ut av parkeringshuset. Det luktet hele veien hjem. Noen som vet hva dette kan være? Jeg har ikke hatt med meg egg, og ingen har spist noe i bilen som har vært egg.........any idea?
Gjest irismor Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Minner meg om lukta som var i den gamle bilen. Gubben hadde svidd clutchen.
anna_lou Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 oh......svidd clutch? Jeg kan ikke forestille meg at jeg har gjort det, men det skjedde jo da jeg kjørte oppover (på vei ut) i parkeringshuset, du vet sånn oppover og rundt......jeg husker faktisk at jeg hadde bilen i 2. gir, og satt den fort i 1.,det kan jo ha hendt da, men synes det var merkelig....
Guttemamma til tusen :) Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 som hun over sier..det kan være klutchen, det kan også være katalysatoren som trenger en rens! om batteriet er tom for væske, så lukter det også HEL**** ) lurt å få det skjekka:o) om det er batteriet eller katalysatoren så koster det under 1000lappen å få fiksa.. litt verre om det er klutchen!
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Det hender det lukter råtne egg av biler med katalysator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå