Gå til innhold

*¨*¨*¨*Skravletråd IKM uke 46*¨*¨*¨*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter:)

Hvordan går det med dere?

Jeg fikk positiv EL-test i dag, så i kveld skal jeg overraske sambo med stearinlys på soverommet, og roseblader i sengen, hihi:P Som i en dårlig film omtrent det, hehe;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Hei:)

Jeg hadde pos el.test igår og kjenner godt at jeg har el idag. Så jeg får vel hoppe til sengs når samboern kommer hjem fra jobb...!

Skrevet

Hehe, håper det klaffer for oss begge nå da;) Blir spennende å se om det dukker opp noen symptomer om 1-2 uker.

Skrevet

Hei!

Jeg var på Medicus i går for å sjekke at alt var i orden etter utskrapningen i vår. Heldigvis var det det, men det sure var at han sa at jeg har el først til helga, og i dag reiste mannen min til London, og kommer ikke hjem før søndag!!! Har derfor ingen forhåpninger denne måneden heller. ikm blir da ca den 16.nov.

Ja, ja. Deilig å få vite at alt så bra ut i hvert fall, så nå er det bare å fortsette å stå på.

Skrevet

Hei!:)

Så bra at alt så bra ut da! Håper at det snart fester seg en spire hos deg igjen som blir der i 9 mnd.

Æsj, det var jo veldig synd at mannen din er bortreist i helgen når du har EL. Får bare krysse fingrene for at du ikke har EL før på søndag. Kjedelig når man går glipp av en pp.

Lykke til!:)

Skrevet

Hadde EL søndag eller mandag. Gleder meg masse til IKM 12.nov. Er redd dagene blir lange...

Når kan man få symptomer egentlig?

Skrevet

Gleder meg ble kanskje feil... Venter spent og håper at tanta kommer tilbake i august. :)

Lykke til jenter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...