*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Hei jenter:) Hvordan går det med dere? Jeg fikk positiv EL-test i dag, så i kveld skal jeg overraske sambo med stearinlys på soverommet, og roseblader i sengen, hihi:P Som i en dårlig film omtrent det, hehe;)
Blacktower Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Hei Hei:) Jeg hadde pos el.test igår og kjenner godt at jeg har el idag. Så jeg får vel hoppe til sengs når samboern kommer hjem fra jobb...!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Hehe, håper det klaffer for oss begge nå da;) Blir spennende å se om det dukker opp noen symptomer om 1-2 uker.
har4barn Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Hei! Jeg var på Medicus i går for å sjekke at alt var i orden etter utskrapningen i vår. Heldigvis var det det, men det sure var at han sa at jeg har el først til helga, og i dag reiste mannen min til London, og kommer ikke hjem før søndag!!! Har derfor ingen forhåpninger denne måneden heller. ikm blir da ca den 16.nov. Ja, ja. Deilig å få vite at alt så bra ut i hvert fall, så nå er det bare å fortsette å stå på.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2007 Hei! Så bra at alt så bra ut da! Håper at det snart fester seg en spire hos deg igjen som blir der i 9 mnd. Æsj, det var jo veldig synd at mannen din er bortreist i helgen når du har EL. Får bare krysse fingrene for at du ikke har EL før på søndag. Kjedelig når man går glipp av en pp. Lykke til!
Venter på 3_de spire Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Hadde EL søndag eller mandag. Gleder meg masse til IKM 12.nov. Er redd dagene blir lange... Når kan man få symptomer egentlig?
Venter på 3_de spire Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Gleder meg ble kanskje feil... Venter spent og håper at tanta kommer tilbake i august. Lykke til jenter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå