Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Alle kommenterer at magen min er så liten:( det er 7 uker til jeg skal føde og ganske bekymret!! Legen,jordmor eller andre fag folk har ikke sagt noe om der, men folk rundt meg. Spurte jordmor engang om magen min var liten, hun sa det med størrelse på mage under svangerskapet variere veldig fra kvinne til kvinne, og selv om du legger på deg 10 kg på magen så har det ikke noe med ugen og gjøre, det er kun kilo som du vil slitte med å kvitte deg med etterpå, men alikevel så er jeg bekymret, jeg er redd for ungen,at den har det bra er jo det viktigste! Noen som kan si noe som kan jelpe/roe meg? Mitt første barn
nono23 Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 du har ingenting å være redd før...noen av mine nærmaste kunne man nesten ikkje se på at de va gravid før de fikk ungen:) jordmor å lege veit best. har det vært nåkka å være bekymra over har de sakt d for lenge sia
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 takk for det du, det hjalp, har tatt det opp med jordmor og lege og dem har sagt at det ikke er noe å tenke på, ungen har det bra selv om jeg ikke har blitt veldig stor. men alikevel så er det folk rundt meg som har bekymret megm Klem
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 dajeg skulle føde min sønn sa alle på føden skal du føde, du har jo så liten mage, og jeg hadde lagt på meg lite, men sønnen min var halt perfekt med sine 3490 g og 49 cm lang. han tok all næring fra meg så er nok ikke noe å bekymre seg over.... bare gled deg til den skjønne kommer.
elmaaani Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 har ingen personlige erfaringer, men tanta mi så ut som ho var 4-5 mnd på vei da ho var på tur til føden =) Regner med du hadde fått beskjed av både lege og jordmor om magen/babyen hadde vært for liten =)
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har liten mage, folk kan såvidt se jeg er gravid hvis jeg bærer en ytterjakke!! Var like liten sist gang og ut kom en perfekt jente på 3.4 kg og 48 cm!! Det handler IKKE om mage str men om hvordan vi bærer barnet.
MamaK Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg er en uke på overtid med nr fire her, nå - men magen kan lett skjules. Slik har det vært med de andre tre også! Synes jeg er heldig som slipper å bære magen "utenpå"! Heldige oss som bærer barnet lett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå